עימות בין חברות הליכוד: "את והבלונדינית המפגרת לא שווים את הסוליה שלי"

עימות חריף נערך היום בין ח"כ קרן ברק לבין חברותיה למפלגה חברות הכנסת מאי גולן פטין מולא ואסנת מארק. העימות נולד לאחר שהאחרונות לא הגיעו להצבעה על הצעת "חוק זכויות הסטודנט בימי קורונה". בתגובה ביקשו להדיח את ברק מתפקידה כסגנית יו"ר הכנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/10/20 16:52 כו בתשרי התשפא

עימות בין חברות הליכוד: "את והבלונדינית המפגרת לא שווים את הסוליה שלי"
ח"כ קרן ברק, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

עימות חריף פרץ במליאת הכנסת, שהגיע עד מילים פוגעניות, בין ארבע חברות סיעת הליכוד. חברת הכנסת קרן ברק שניהלה את המליאה, כאחת מסגני יו"ר הכנסת, פנתה במילים קשות לעבר שלוש מחברות הליכוד חברות הכנסת: מאי גולן פטין מולא ואסנת מארק. הבסיס לעימות בין הארבעה הגיעה לאחר שהאחרונות לא היגו להצבעה על הצעת החוק "חוק זכויות הסטודנט בימי קורונה".

על פי פרסום של ynet ניתן לשמוע בהקלטה כי כאשר ראתה ברק את שלושת חברותיה במפלגה הטיחה בהן מילים קשות: "אתם לא שווים את העקב של הסוליה של הנעל שלי". ואז פנתה באופן ישיר לח"כ מאי גולן ואמרה לה: "לא את ולא הבלונדינית המפגרת (בכוונה אל אוסנת מארק) לא שווים את הסוליה שלי". לבסוף הציגה לשלוש את כוונתה תוך כדי שהיא אומרת: "אני דורכת עליהם ככה".

בתגובה למילים הקשות ענתה גולן לברק: "את מביישת את עצמך. אני לא ארד לרמה שלך. כמו כל כיפור תבואי לבקש סליחה. תיזכרי איך ישבת על כיסא סגן היו"ר והצבעת נגד הצעות של הסיעה". עם תום חילופי הדברים הקשים פנו גולן ומארק פנו ליו"ר הכנסת, יריב לוין וליו"ר הקואליציה, מיקי זוהר, שידיחו את ברק מתפקידה כסגנית יו"ר הכנסת.

מלשכת ח"כ ברק נמסר בתגובה: "חברת הכנסת ניהלה את הישיבה במליאה. מדובר בבדייה, בפייק מוחלט מההתחלה ועד הסוף וללא קשר למציאות ומתוך רצון אחד ויחיד להשחיר את הליכוד".