מנדלבליט מגיב למיקי זוהר: "איומים לא ירתיעו אותי, הטענה כאילו נסחטתי - מופרכת"

אביחי מנדלבליט מגיב ליו"ר הקואליציה, שקרא לו להתפטר בעקבות חשיפת ההקלטות, ואיים כי אם לא יתפטר "תהיה רעידת אדמה", ואומר כי "כל ניסיון להלך אימים באמצעות איום על חשיפת חומרים מכפישים וכיוצא באלה - נדון לכישלון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/10/20 13:40 כו בתשרי התשפא

מנדלבליט מגיב למיקי זוהר: "איומים לא ירתיעו אותי, הטענה כאילו נסחטתי - מופרכת"
מנדלבליט, צילום: פלאש 90

מיקי זוהר נגד מנדלבליט - שלב התגובות. היועץ המשפטי לממשלה פרסם אחר הצהריים (ד') תגובה לדבריו של יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, לפיהם על מנדלבליט להתפטר מתפקידו, בשל חשיפת ההקלטות בחדשות 12 אמש. זוהר אמר כי "יש עוד הקלטות" וכי "אם מנדלבליט לא יתפטר - תהיה רעידת אדמה". בהמשך חזר בו מהדברים.

מטעמו של היועץ המשפטי לממשלה נמסר כי "איומים למיניהם לא ירתיעו את היועץ המשפטי לממשלה מלבצע מלאכתו. 
היועץ המשפטי לממשלה פעל לאורך כל תפקידו וימשיך לפעול ללא מורא וללא פחד ומשיקולים ענייניים בלבד, לפי הראיות והדין.


(מנדלבליט בכנסת, ארכיון)

"הטענה כאילו נסחט או הושפע בהחלטותיו  כתובע הכללי של מדינת ישראל משיקולים זרים כאלה ואחרים - היא מופרכת ומגוחכת, וממילא החלטות אלה, שהתקבלו לאחר הליך מקצועי וסדור בהשתתפות גורמים רבים, עומדות כעת למבחן שיפוטי, שהוא המבחן הקובע.

"כפי שהובהר אמש, אין שום זיקה או קשר בין הדברים שנאמרו בכעס בשיחה סגורה בין חברים לפני שנים, בתקופה בה חש ד"ר מנדלבליט פגוע מן ההתנהלות כלפיו, לבין התיקים הנוגעים לרה"מ ואחרים. כל ניסיון להלך אימים באמצעות איום על חשיפת חומרים מכפישים וכיוצא באלה - נדון לכישלון. 

"עוד נציין כי מטבע הדברים, היועמ"ש לממשלה לא יהיה מעורב  בטיפול בתלונה שהוגשה בגין התבטאותו של ח"כ זוהר. פניות שהתקבלו בעניין זה הועברו לטיפולה של המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים, עו״ד נורית ליטמן, אשר תבחן את הדברים עם אגף החקירות והמודיעין במשטרה כמקובל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן