מיקי זוהר מבטיח: "אם מנדלבליט לא יתפטר תהיה רעידת אדמה"

יו"ר הקואליציה התייחס לחשיפת השיחות בין מנדלבליט לשי ניצן והבטיח כי אם מנדלבליט לא יתפטר, יצופו שיחות נוספות: "האינפורמציה שאני מכיר אומרת דבר אחד – רק טפח קטן נחשף". מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "הדברים של ח"כ זוהר נאמרו ללא ידיעתו של ראש הממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/10/20 08:50 כו בתשרי התשפא

מיקי זוהר מבטיח: "אם מנדלבליט לא יתפטר תהיה רעידת אדמה"
מיקי זוהר, צילום: Miriam Alster/FLASH90

אמש בהקלטות יוצאות דופן, שנחשפו בחדשות 12, נשמעה מתקפה חריפה של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, נגד פרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן. בהקלטות משיחה שקיים מנדלבליט עם עו"ד אפי נווה, מתח היועץ ביקורת בוטה על ניצן, שנמנע מלהכריע בתיק שהתנהל נגדו בפרשת הרפז. יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, הגיב הבוקר (ד') לדברים, והבטיח כי אם מנדלבליט לא יתפטר, יתפרסמו עוד הקלטות שיפגעו בו: "יש עוד שיחות שהוקלטו. יש עוד סיפור פלילי נגד מנדלבליט שלא פורסם". את הדברים אמר זוהר בראיון ב-103FM. 

הקלטות מנדלבליט נגד שי ניצן: "המניאק הזה לא מחליט בתיק שלי"

בהמשך דבריו, זוהר שב והדגיש כי אינו מאיים, אלא מבטיח: "מה שעשה מנדלבליט ומה שעשה שי ניצן נחשף לציבור וכולם יודעים מה קרה. אני יודע אינפורמציה מאוד ברורה בעניין הזה והאינפורמציה שאני מכיר אומרת דבר אחד – רק טפח קטן נחשף, קטנצ'יק. לכן אני חושב שאם אנשים לא יפנימו אלה שכמובן יזמו את כל הקנוניה נגד רה"מ שמוטב להם לחזור בהם מהדרך הגרועה שהם בחרו בה הם יצטרכו לשלם על זה מחיר".

זוהר, על אף שהדברים לא נאמרו בשיחות שפורסמו אמש, אמר כי מנדלבליט נסחט על ידי ניצן. "אנחנו מחכים שעוד דברים ייחשפו וייצאו אל האור וככה יתברר שכל מה שאמרנו היה נכון לגבי תיאום מושחת בין שי ניצן למנדלבליט, שנסחט על ידי ניצן להגיש את כתבי האישום בכל מחיר נגד נתניהו". 

לסיום שאלו המראיינים גולן יוכפז וענת דוידוב האם צריך לפתוח בחקירה נגד ניצן. זוהר השיב: "ועוד איך, איזו שאלה? צריך לחקור את שי ניצן מידית. אם הוא סחט את מנדלבליט בין אם אגב אמר במפורש או ברמז צריך לבדוק את הסוגייה מידית, כנ"ל את הסוגייה של אביחי מנדלבליט מדוע החליט להגיש את כתבי האישום המופרכים הללו. מדוע הלך על עבירת שוחד של סיקור חיובי מה שלא קרה אף פעם בישראל ואף פעם בעולם? הדברים האלה צריכים להישאל".

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה לדברי זוהר: "הדברים של חבר הכנסת מיקי זוהר נאמרו ללא ידיעתו של ראש הממשלה והם אינם על דעתו. ראש הממשלה לא שוחח בנידון עם חבר הכנסת זוהר. ראש הממשלה מסתייג מהדברים שאינם מקובלים עליו".