בנט מגיב למתקפת הליכוד ונתניהו: "במקום לעבוד - בחרת להתמקד בי"

הליכוד תקפו את בנט וכהנא שהצביעו בעד הצעת אי אמון של לפיד ויש עתיד: "חתרן נשאר חתרן, פרש סופית מגוש הימין". בנט הגיב מיד: "בערב בו נפטר הישראלי ה-2000 מקורונה, את יושב עם יועציך הפוליטיים ומנסח ספין סוג ג׳ נגדי?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/20 22:17 כד בתשרי התשפא

בנט מגיב למתקפת הליכוד ונתניהו: "במקום לעבוד - בחרת להתמקד בי"
ממשיכים להתכתש. נתניהו ובנט, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

אחרי שהתפרסם הערב (ב') כי חברי מפלגת ימינה, נפתלי בנט ומתן כהנא הצביעו בעד הצעת אי האמון שהגישה סיעת "יש עתיד", בליכוד סימנו את בנט כמי שעבר לשתף פעולה עם השמאל. 

"חתרן נשאר חתרן" קראו בליכוד, "בנט החליט הערב לפרוש סופית מגוש הימין ולהמליץ על יאיר לפיד שאמר כי בכוונתו לעקור 100,000 מתיישבים מיהודה ושומרון, לתפקיד ראש הממשלה. מי שפירק את ממשלת הימין בשביל ברית האחים ימליץ על השמאל בשביל ג'וב".

יו"ר ימינה לא היסס והגיב מיד בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו, ופנה ישירות לנתניהו: "ראש הממשלה נתניהו, אתה פשוט לא מבין את הסבל הנורא שעובר על אזרחיך. את משמעות אובדן מטה לחמם. 

במהלך נאומו במליאה היום סיפר בנט על מתפרת שמלות שנסגרה, וגם כעת הוא מזכיר אותה, "כי אם היית מבין מה עובר על מיטל" פונה בנט לנתניהו, "אם חד הורית בעלת מתפרת שמלות שסגרה היום את העסק שלה לצמיתות, היית גם אתה מצביע אי אמון בממשלה הנוראה הזו, ולא היית עוסק בספינים ירודים בערב כזה" .

"‏בערב בו נפטר הישראלי ה-2000 מקורונה", אומר בנט, "ותשעה מיליון אזרחים כלואים בבתיהם בחרדה קיומית וכלכלית, בערב כזה, אתה יושב עם יועציך הפוליטיים ומנסח ספין סוג ג׳ נגדי?".

בנט מתייחס לתגובת מפלגתו מוקדם יותר, כשטענו כי את הם כל הזמן הצביעו בעד הצעת אי אמון של מפלגה ציונית, ולכן נהגו כך גם כעת. "‏אתה הרי יודע את זה" אמר בנט, "ובכל זאת, במקום לעבוד 24/7 בחרת למקד את האנרגיה שלך בי. כמו שאול המלך בערוב ימיו". 

בנט סיכם ואמר לנתניהו: "אני מבטיח דבר אחד—שום ספין, ושום תרגיל פוליטי לא יעצור אותי מלדאוג לעם הטוב שלי שסובל כל כך בגלל כישלונך".

גם שותפו לשעבר של נפתלי בנט, השר רפי פרץ תקף את יו"ר ימינה בעקבות המהלך ואמר: "ימינה של בנט ומתן כהנא הצביעו הערב על יאיר לפיד, מנהיג השמאל, כראש ממשלה. הם הצביעו יחד עם הרשימה הערבית המשותפת, שרק היום ראינו שבאו לתמוך במחבלים בבית החולים. ‏ימינה, איבדתם את הכיוון לגמרי". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן