אלעזר שטרן: "המחשבות של שלח לגיטימיות, אבל האם נהננו לשמוע עליהן קצת לפני הרדיו? לא"

לאחר דרישת ח"כ שלח, חבר הכנסת מיש עתיד מתייצב לצד יו"ר יש עתיד וקבע: "צריך מועמד שיתאים לראשות הממשלה, בעייני לפיד ראוי להחליף את נתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/20 08:57 יד באלול התשפ

אלעזר שטרן: "המחשבות של שלח לגיטימיות, אבל האם נהננו לשמוע עליהן קצת לפני הרדיו? לא"
חבר הכנסת אלעזר שטרן , צילום: כיפה

לאחר חבר הכנסת שעופר שלח הודיע בפומבי כי הוא רוצה להתמודד מול יאיר לפיד על ראשות יש עתיד, חבר הכנסת אלעזר שטרן מתייצב לצד יו"ר המפלגה וטעון כי הוא ראוי להחליף את נתניהו. 

"צריך מועמד שיתאים לראשות הממשלה, בעייני לפיד ראוי להחליף את נתניהו", קובע שטרן בראיון לגל"צ. שטרן הוא למעשה חבר הכנסת הראשון מיש עתיד שהעז לומר את דעתו לאחר הצהרת שלח והביע את תמיכתו בלפיד. 

שטרן התייחס להליך הבחירות הפנמיות בתוך המפלגה: "מה זה פריימריז? כמו בליכוד. כשיש לך מיליון מצביעים, אבל מאה אלף באים לקלפי, עם קבוצות מאורגנות ומוקדי כוח - ככה נראית הרשימה שלך". 

על קריאת התיגר של שלח אומר שטרן: "אם יפסיד, יוכל להישאר במפלגה. המחשבות שלו לגיטימיות, אבל האם נהננו לשמוע עליהן קצת לפני הרדיו? לא". 

כזכור,אתמול הודיע ח"כ שלח על דרישתו לקיום הפריימריז במפלגה. בחשבון הטוויטר שלו כתב: "בימים האחרונים הצגתי ליאיר לפיד את הצורך הדחוף בחידוש פניה של יש עתיד, עוד לפני הבחירות הבאות. זה חייב להתחיל מבחירות מקדימות מיידיות ופתוחות לתפקיד יו"ר המפלגה. אני אתמודד, ואשמח אם יהיו אחרים. בלי זה, לא נהיה אלטרנטיבה ולא ננצח".