שאשא ביטון תיפגש עם נתניהו: ניסיון להגיע להבנות ולמנוע הדחתה

לאחר שסירבה ליישר קו עם החלטות הממשלה בענייני קורונה ואוימה בהדחה מראשות הוועדה, שאשא ביטון תיפגש בימים הקרובים עם ראש הממשלה בניסיון להגיע להבנות ובכך למנוע את הדחתה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/20 14:05 יב באב התשפ

שאשא ביטון תיפגש עם נתניהו: ניסיון להגיע להבנות ולמנוע הדחתה
ח"כ שאשא ביטון. תגיע להבנות עם נתניהו?, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

יו"ר הוועדה למאבק בקורונה ח"כ שאשא ביטון צפויה להיפגש בימים הקרובים עם ראש הממשלה נתניהו ברקע המהלך להדחתה מראשות הוועדה למאבק בקורונה.

כזכור שאשא ביטון סירבה להתיישר עם החלטות הממשלה, כשהקש ששבר את גב הגמל לדבריהם היה היעדרותה מההצבעה על החוק לאיסור טיפולי המרה, אך למעשה זה הטריגר היה בהצבעה על פתיחת חדרי כושר. בהצבעה עצמה יו"ר הוועדה הובילה מהלך לפתיחתם של חדרי הכושר, בניגוד לעמדת נתניהו. יו"ר הקואליציה מיקי זוהר שנכח באותה הצבעה הודיעה לה מיד עם סיום הדיון כי היא סיימה תפקידה וכי ימנו לה מחליף.

כשבליכוד עוד רצו להדיח את שאשא ביטון, הם קיבלו מסר מגורמים בכחול לבן כי הם לא יתמכו אבל גם לא יתנגדו להדחתה. בליכוד הבינו כי כנראה לא יהיה רוב למהלך ובשיתוף עם כחול לבן החליפו את שתי נציגות המפלגה חברות הכנסת עינב קאבלה והילה שי-וזאן בשני נציגים חדשים של הליכוד אריאל קלנר וטלי פלוסקוב. 

כעת, אם שאשא ביטון אכן לא תודח ותישאר כיושבת ראש הוועדה למאבק בקורונה, העונש היחיד שיחול עליה הוא אי הגשה של הצעות חוק עד סוף המושב הנוכחי. 

בימים האחרונים דווח על מספר מפלגות וגורמים פוליטיים שנפגשו עם חברת הכנסת שאשא ביטון בניסיון לצרף אותה למפלגה אחרת. ייתכן וזהו הרקע לפגישתה העתידית עם נתניהו והשארתה בתפקיד. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן