לפיד: "85% מהציבור חושש למצבו הכלכלי, כל השאר חברים בממשלה"

בפתח ישיבת סיעת יש עתיד-תל"ם נאם יו"ר הסיעה כשעיקר דבריו מופנים כנגד נתניהו בשני נושאים. האחד זו הבקשה לתנאיו כראש ממשלה והשני ההתמודדות מול נגיף הקורונה: "לממשלה הזו אין זכות קיום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/20 14:46 ז בתמוז התשפ

לפיד: "85% מהציבור חושש למצבו הכלכלי, כל השאר חברים בממשלה"
יאיר לפיד, צילום: אלעד גוטמן

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד בפתח ישיבת הסיעה ונשא דברים כנגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בדבריו דיבר על שני נושאים, האחד בקשת ההטבות של נתניהו, וכן התנאים המגיעים לו כראש ממשלה. והנושא השני הוא התנהלות הממשלה מול משבר הקורונה במישור הכלכלי: "85% מהציבור חושש למצבו הכלכלי. כל השאר חברים בממשלה. מסדרים אחד לשני הטבות מס ואאודי אי-8".

עוד תקף: "לממשלה הזו אין זכות קיום. הם זרקו לפח את כל ההבטחות, רימו את הבוחרים, כי הם אמרו 'קורונה קורונה'.  הם רק לא מטפלים בקורונה, כי הם עסוקים מדי. במריבות שלהם. בגינוני הכבוד הנפוחים שלהם. בג'ובים ובכסאות שלהם. הם אפילו כבר לא מסתירים את זה - כי הבושה מתה".

לפיד בז להתנהלות ראש הממשלה בנושא הקורונה: "ראש הממשלה אמר ש"העולם כולו לומד מאתנו איך לטפל בקורונה." כולם מאוד התרשמו, חוץ מהעולם כולו. כי בעולם מבינים שיש הבדל בין לדבר, לבין לנהל משבר. האיחוד האירופי פותח גבולות, אבל את ישראל הוא סימן כמדינה אדומה. מדינה אדומה היא מדינה שלא מטפלת נכון בקורונה. זו תוצאה של ניהול רע. מבולבל, לא עקבי, לא מקצועי".