בנט לא מוותר: "סיכוי לא מבוטל, ממשיכים לבדוק"

יו"ר הימין החדש טוען כי מתנדבי המפלגה, העוברים על הקלפיות בחיפוש אחר אי סדרים ברישומי ההצבעות, השיגו "התקדמות מפתיעה", וכי "הסיכוי לא ענק, אך גם לא מבוטל. אנחנו לא מרימים ידיים". הדד-ליין: יום רביעי בלילה

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 15/04/19 12:56 י בניסן התשעט

בנט לא מוותר: "סיכוי לא מבוטל, ממשיכים לבדוק"
יש סיכוי? בנט, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האם יש סיכוי שבכל זאת נראה את איילת שקד ונפתלי בנט בכנסת ה-21? בפוסט שפרסם בפייסבוק טוען בנט כי רישומי ועדת הבחירות, עליהם עוברים בימים אלו מתנדבי הימין החדש, מעלים כי אכן חסרים רישומים לא מעטים של הצבעות לטובת הימין החדש. לדבריו, אם המגמה תימשך,  "אם אפילו שליש מזה יימצא כפער אמיתי, הרי שזה יעיד שברמה לאומית נוכל לעבור בקלילות את המחסור של 1452 הקולות הנדרשים".

לדברי בנט: "אינני יודע האם נצליח או לא. אני יודע שיש סיכוי, ואיילת ואני רואים שיש המון ישראלים טובים שמתפללים לכך (ממש כיף לקבל את כל החום הזה!), אלפים שנרשמים להתנדב, ומאות שהגיעו בפועל. על כך תודתנו. 
אנחנו לא מוותרים עד שנמצה כל אפשרות. אנחנו עושים זאת עבור כמעט 140,000 בוחרינו שרוצים שנעבור ועוד המון אנשים טובים אחרים.

"יש כאלה שצוחקים על המאמץ הזה שלנו לעבור את סף אחוז החסימה: "זה פתטי, חסר סיכוי, נואש". לא נורא. שיגחכו. אנחנו נתאמץ ונשתדל. כל מה שאנחנו יכולים לעשות. ככה מצליחים בלימודים, בהייטק, בצבא, בכל מקום בחיים. מתאמצים.

"כשר חינוך זה מסר שאני רוצה להעביר לכל תלמיד ותלמידה, ובכלל—לכל יזם, וכל בן אדם שחפץ להשיג מטרה כלשהי: להתאמץ. לא לוותר! כל עוד יש סיכוי, ממשיכים להילחם!"

https://www.facebook.com/396697410351933/posts/2277101192311536?sfns=mo