ועדת הבחירות: "לאור התוצאות הצמודות תהליך בקרת הספירה יימשך"

על רקע דרישת הימין החדש לספירה חוזרת, ועדת הבחירות המרכזית הודיעה כי ספירת המעטפות הכפולות הסתיימה, אך התוצאה עדיין אינה סופית: "בכל מערכת בחירות, נדרשים הליכי בדיקה

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 11/04/19 11:14 ו בניסן התשעט

ועדת הבחירות: "לאור התוצאות הצמודות תהליך בקרת הספירה יימשך"
השופט חנן מלצר, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

על רקע דרישתם של נפתלי בנט ואיילת שקד לספור פעם נוספת את המעטפות הכפולות, בוועדת הבחירות המרכזית הדגישו היום (ה') כי התוצאות עדיין אינן סופיות.

*ספירת המעטפות הכפולות שנערכה בכנסת הסתיימה", נאמר בהודעת הוועדה וצוין כי "כמו בכל מערכת הבחירות, החל תהליך של בדיקה ובקרה הנדרשים, על הנתונים שהוזנו לתוך מערכת המחשוב, טרם פירסום התוצאות"

בהמשך הודו הודו בוועדה כי המצב הנוכחי אינו שגרתי: "נוכח התוצאות הצמודות והמשמעות של כל קול שיכול לגרום לתנודות בחלוקת המנדטים, ולמען שמירה על טוהר הבחירות, מודיע ועדת הבחירות כי תהליכי הבדיקה והבקרה נמשכים.
עם סיומן של הבדיקות תימסר הודעה נוספת".

למרות שאין עדיין תוצאות סופיות, מספיק הקולות עלה כי הימין החדש לא עברה את אחוז החסימה ונותרה מחוץ לכנסת. ראשי המפלגה טענו לאי סדרים ודרשו ספירה חוזרת של קולות החיילים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן