נושאת מטוסים אמריקאית שנייה בדרכה לים התיכון

הפנטגון הורה על שליחתה של נושאות מטוסים שניה לים התיכון במטרה להרתיע את איראן או חיזבאללה מלהצטרף למלחמה עם חמאס. נושאת מטוסים זו תצטרף לנושאת המטוסים שהגיע כבר ביום שלישי לים התיכון

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/23 01:25 ל בתשרי התשפד | עודכן בתאריך 15/10/23 07:09

נושאת מטוסים אמריקאית שנייה בדרכה לים התיכון
נושאת מטוסים. אילוסטרציה, צילום: Kevin Shipp / Shutterstock.com

שר ההגנה לויד ג'יי אוסטין השלישי הנחה הלילה (שבת) נושאת מטוסים אמריקאית נוספת , USS Dwight D. Eisenhower Carrier Strike Group (CSG) , להתחיל לנוע למזרח הים התיכון.

"כחלק מהמאמץ שלנו להרתיע פעולות עוינות נגד ישראל או כל מאמצים להרחבת מלחמה זו בעקבות התקפת חמאס על ישראל, קבוצת התקיפה כוללת את סיירת הטילים המונחים USS Philippine Sea (CG 58), משחתות הטילים המונחות USS Gravely (DDG 107 ). ) ו-USS מייסון (DDG 87), ו-Carrier Air Wing 3, עם תשע טייסות מטוסים, וצוותי מפקדות" אמר שר ההגנה לויד ג'יי אוסטין השלישי .

ה-Eisenhower CSG יצטרף לקבוצת USS Gerald R. Ford Carrier Strike Group, שהגיעה מוקדם יותר השבוע. פורד CSG כולל את USS נורמנדי, USS Thomas Hudner, USS Ramage, USS Carney ו-USS Roosevelt. מוקדם יותר השבוע, ארה"ב חיל האוויר הודיע ​​על פריסה לאזור של טייסות של מטוסי קרב F-15, F-16 ו-A-10.

תגבור צבא ארה"ב באזור היא תנוחת כוח המאותתת על מחויבותה של ארצות הברית לביטחון ישראל ועל נחישותנו להרתיע כל גורם ממלכתי או לא-מדינתי המבקש להסלים את המלחמה הזו.