"נפעיל את השב"כ": נתניהו בהודעה חריגה בעקבות רצח מנכ"ל העירייה

בעקבות הירצחו של מנכ"ל עיריית טירה, ראש הממשלה נתניהו יצא בהצהרה בה הודיע כי יפעיל את כלל האמצעים כדי להלחם בפשיעה במגזר הערבי : "זה חציית קו אדום. דבר שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו"

אורי מוק אורי מוק, חדשות כיפה 22/08/23 17:27 ה באלול התשפג

"נפעיל את השב"כ": נתניהו בהודעה חריגה בעקבות רצח מנכ"ל העירייה
ראש הממשלה נתניהו , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ראש ממשלה בנימין נתניהו יצא היום (ג') בהודעה חריגה, בעקבות הירצחו של מנכ"ל עיריית טירה אתמול בערב. "הרצח של מנכ"ל עיריית טירה זה חציית קו אדום. הרציחות האלה, ארגוני הפשע, הפרוטקשן, להשתלט על עיריות, זה דבר שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו", אמר נתניהו בסרטון שפרסם.

"אנחנו נפעיל את כל האמצעים - כולל השב"כ"

"אנחנו נפעיל את כל האמצעים - כולל השב"כ, כולל המשטרה, כל האמצעים, כדי לנצח את הפשיעה הזאת" הכריז, וטען: "חיסלנו את הפשיעה המאורגנת בחברה היהודית בישראל, אנחנו נחסל את הפשיעה המאורגנת בחברה הערבית בישראל. כל אזרחי ישראל חייבים לחיות בביטחון ולא תחת צל של איום הטרור הפנימי".

שלושה גברים נורו אתמול בטירה, בניסיון חיסול סמוך לתחנה המשטרה: באירוע נרצח מנכ"ל עיריית טירה עבד אלרחמן קשוע (60), ונפצעו קל ובינוני חבר מועצת העיר ושייח ידוע גם הם כבני 60. המשטרה מסרה כי היא מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה ואיתור זירת הירי, לצד איסוף אמצעי תיעוד וממצאים פורנזיים מהרכב של הנפגעים, ע"י חוקרי הזיהוי הפלילי.