בדרך להסלמה? צה"ל תקף ברצועה | בלונים שוגרו לעוטף

דובר צה"ל אישר כי חיל האוויר תקף מספר יעדים ברצועת עזה. התקיפות מגיעות על רקע בלוני התבערה ששוגרו אמש אל עבר מועצה אזורית אשכול והפרו שבועיים של שקט בטחוני. אחר הצהריים חזרו השריפות במועצה האזורית אשכול

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/21 01:09 כב בתמוז התשפא

בדרך להסלמה? צה"ל תקף ברצועה | בלונים שוגרו לעוטף
בלוני תבערה בעוטף עזה, צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

סופ"ש של הסלמה בדרום, מוקדם יותר הוצתו שרפות במועצה האזורית אשכול בעקבות בלוני תבערה והלילה התבצעו תקיפות של חיל האוויר ברצועת עזה כנגד מספר מטרות. ברשתות החברתיות מופיעים תיעודים של תקיפות צה"ל. בתגובה, בלוני תבערה שוגרו לעבר ישובי העוטף. שרפה פרצה על יד קיבוץ בארי

שרפה במועצה האזורית אשכול בסמוך לקיבוץ בארי. כוחות הביטחון בודקים אם מדובר בבלון תבערה אחרי תקיפות צה"ל הלילה ברצועה, נבדק חשד כי בחמאס משיבים אש. מוקדם יותר היום נצפו ברצועת עזה נסיונות לשיגור בלוני תבערה.

דובר צה"ל אישר כי הלילה מטוסי חיל האוויר תקפו יעדי טרור ברצועת עזה. בהודעה מטעם דובר צה"ל נמסר כי: "מטוסי צה"ל תקפו הלילה אתר ייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס, הרכיבים שנתקפו שימשו את חמאס למחקר ופיתוח נשק. צה"ל יגיב בחומרה על ניסיונות טרור מרצועת עזה.

כזכור, אתמול בשעות אחר הצהריים השקט ששרר בעוטף עזה בשבועיים האחרונים הופר, לוחמי האש קיבלו דיווח על ארבע שרפות שפרצו בעקבות בלוני תבערה. הכוחות שהוזעקו למקום השתלטו על האש והיא כובתה. שיגור הבלונים לא הגיע עם הודעה רשמית של ארגון טרור לפני השיגור ועד כה אף אחד מארגוני הטרור ברצועה לא לקח אחריות על השרפות.

היעד שהותקף הלילה

היעד שהותקף הלילהצילום: דובר צה"ל