הפיגוע בחדרה צפו במחווה המרגשת: תלמידים מאפרת ניחמו את משפחת השוטר הדרוזי יזן פלאח

תיכוניסטים מאפרת שמטיילים בצפון בימים אלה, שינו את מסלולם ונכנסו לניחום אבלים בכסרא-סמיע: "המפגש עם התלמידים שבאו לאור הערכים, לאור ראיית הקשר בברית דמים - השאיר אותי נפעם" | עודד רביבי: "סוג ההודעות שממלאות אותך בסיפוק ואופטימיות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 30/03/22 13:43 כז באדר ב'

צפו במחווה המרגשת: תלמידים מאפרת ניחמו את משפחת השוטר הדרוזי יזן פלאח
תלמידי התיכון מאפרת בניחום האבלים בצפון, צילום: באדיבות המצלם

‏תלמידי תיכון מאפרת המצויים בימים אלה בטיול שנתי בצפון, קטעו את המסלול המתוכנן ונכנסו היום (ד') לכסרא-סמיע שבגליל העליון, כדי לנחם את משפחתו של רב שוטר יזן פלאח שנרצח בפיגוע בחדרה בתחילת השבוע.

ראש מועצת אפרת עודד רביבי, שיתף בחשבון הפייסבוק שלו מילים מרגשות אותן קיבל הבוקר מהרב יוני הולנדר, מנהל "אור תורה דרך האבות" באפרת, שהגיע גם הוא לניחום אצל המשפחה הכואבת, ולא ידע על הגעת התלמידים. 

מחווה מרגשת של תלמידי התיכון

מחווה מרגשת של תלמידי התיכון צילום: באדיבות המצלם

"חייב לשתף, אין לי פייסבוק וכאלו. אני בכיסרא סמיע, באתי לנחם את משפחת פלאח ששכלו את בנם יאזן, לוחם מגב שנרצח בפיגוע בחדרה. מגיעים לנחם מכל עבר ולפתע הגיעו שני אוטובוסים של תלמידי תיכון מאפרת שנמצאים בטיול שנתי והתעקשו להפסיק את הטיול ולבוא לנחם את המשפחה. כמו שאמר המנהל 'אלוהים שונא את מי ששופך דמים'".

בדבריו, כתב הרב הולנדר כיצד הכיר את משפחת השוטר יזן ז"ל: "אימא של המנוח היתה עובדת שלי והקשר איתה נשמר מחג לחג. הגעתי לאור ההיכרות שלי עם המשפחה, המפגש עם התלמידים שבאו לאור הערכים, לאור ראיית הקשר בברית דמים השאיר אותי נפעם. עם ישראל חי".

רביבי כתב בתחילת הפוסט שלו: "סוג ההודעות שממלאות אותך בסיפוק ואופטימיות. כשאלו תלמידיו ואלה הם המחנכים שלהם".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן