אלקין נפגש עם ראשי גוש עציון: "הביקוש מחייב בנייה נוספת"

שר הבינוי והשיכון ושר ירושלים ומורשת ביקר בגוש עציון, ונפגש עם ראש מועצת אפרת וראש מועצת גוש עציון. "המדיניות שלנו היא מיקסום הבנייה של יחידות דיור ברחבי הארץ בכלל, וביהודה ושומרון וגוש עציון בפרט", אמר אלקין

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/22 19:24 טז באדר א'

אלקין נפגש עם ראשי גוש עציון: "הביקוש מחייב בנייה נוספת"
צילום: ללא

זאב אלקין, שר הבינוי והשיכון ושר ירושלים ומורשת, ביקר היום (ה') בגוש עציון, ונפגש עם ראש מועצת אפרת עודד רביבי, וראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן, יחד עם מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון אביעד פרידמן, ומנכ"ל משרד ירושלים ומורשת נתנאל איזק.

תחילה נפגש השר עם ראש מועצת אפרת עודד רביבי, פגישה בה דנו על קידום שיווק מתחם מורדות הזית, קידום שיווק מתחם שלב ב' בשכונת התמר, השלמות פיתוח לשכונת הדגן ועוד. לאחר מכן נפגש עם ראש המועצה האזורית גוש עציון, פגישה בה נידונו תכניות לבניית יחידות דיור ברחבי גוש עציון, שימור אתרי מורשת, וקידום פרויקט דרך האבות במערב הגוש, שיהפוך לאתר מפותח, מונגש ותיירותי.

צילום: ללא

השר זאב אלקין אמר כי ישנם ביקושים גבוהים בגוש עציון והם מחייבים בניית יחידות דיור נוספות. "המדיניות שלנו היא מיקסום הבנייה של יחידות דיור ברחבי הארץ בכלל, וביהודה ושומרון וגוש עציון בפרט. אני רואה גם חשיבות גדולה בשימור אתרי המורשת, שהם בעלי משמעות היסטורית, ולכן הוחלט רק לאחרונה להקצות כ-10 מיליון ש"ח לצורך תחזוק האתרים".

ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי: "אירחנו היום את שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, כאשר על סדר היום היה קידום שיווק ופיתוח שכונות חדשות באפרת, ונושאים נוספים. השר הגיע עם צוות גדול ומקצועי, שנתן מענה לכל הנושאים יחד עם לוחות זמנים מוגדרים".

שלמה נאמן, ראש המועצה אמר בפתח הפגישה: "אם הממשלה לא מאפשרת קידום אישור יחידות היחידות – אז התכנון ישאר על הניר. יש לנו מאות יחידות דיור שממתינות לאישור, ושר הביטחון עוצר אותן. הציבור מתפתח, התשתיות מתיישנות, וצריך לבנות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן