יוסי דגן באוהל המחאה עם ראשי הרשויות ביו"ש: "על חומש והנגב- הממשלה תיפול"

לאחר הודעתו מאתמול כי יפתח מחר אוהל מחאה מול משרד ראש הממשלה, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן באוהל המחאה עם ראשי הרשויות ביו"ש: על חומש והנגב- הממשלה תיפול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/22 12:37 ד בשבט התשפב

יוסי דגן באוהל המחאה עם ראשי הרשויות ביו"ש: "על חומש והנגב- הממשלה תיפול"
מאהל המחאה, צילום: יוסי כהן

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, הודיע אמש (ד') כי יפתח מחר אוהל מחאה מול משרד ראש הממשלה, וזאת כמחאה על הכוונה להרוס את ישיבת חומש מיד בתום השלושים לרצח יהודה דימנטמן הי"ד, ובדרישה להסדיר את ישיבת חומש כמענה לרצח.

דבריו של ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן באוהל המחאה שהקים מול משרד ראש הממשלה יחד עם ראשי הרשויות מיו"ש שהצטרפו למאבק: "אדוני ראש הממשלה - על ההרס בחומש וההפקרות בנגב, הממשלה הזו תיפול. ממשלת ישראל איבדה את הכיוון".

"אני מודה לראשי הרשויות ביו"ש שהצטרפו אלינו היום. כשאנחנו רואים שביום שבו הממשלה מחברת חשמל למאחזים הערבים הלא חוקיים בנגב היא מנתקת את החשמל בישיבת חומש. זה אובדן עשתונות. בצער רב אני אומר: ממשלת ישראל צריכה להתחלף. ממשלת ישראל הולכת לכיוון לא נכון, לא מתאים. אדוני ראש הממשלה, אתה מחוייב גם לתושבי השומרון וגם לתושבי הנגב. ואנחנו לא נעוף לך מהעיניים. אנחנו נשאר כאן עד שהממשלה הזו תתחלף ".

ראש מועצת קריית ארבע אליהו ליבמן: "ממשלת ישראל אתם מביאים לאוייבים אור ולישראל חושך", ראש מועצת קרני שומרון יגאל להב: "ממשלת ישראל תתעשתו  תחזירו את המשילות למדינה", אוריה לוברבאום פורום ההתיישבות הצעירה: "לא יכול להיות שהילדים שלנו עוד פעם בחורף יבחרו באיזה חדר לישון כי אי אפשר לחמם את הבית . אנחנו שתורמים למדינה, לא מוכנים להמשיך להיות אחרונים בשרשרת המזון". 

יוחאי דמרי ראש מועצת הר חברון: "מדוע הרשות שלי, לא נהנית ממה שנהנים ממנו בנגב". ראש מועצת קרני שומרון יגאל להב: "ממשלת ישראל תתעשתו  תחזירו את המשילות למדינה". יואל שילה מעמותת הקו האדום: "ראשי ההתיישבות מול אובדן העשתונות הערכי ואנחנו איתם לאורך כל הדרך".


(צפו בדברים)