הביטחוניסטים סיירו בהתיישבות הצעירה: "הסדרה היא צו השעה"

לאחר שסיירו בהתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון, פנו הביטחוניסטים במכתב לראש הממשלה ולשר הביטחון, בקריאה דחופה להסדיר את ההתיישבות הצעירה ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. "משוכנעים שהסדרה תחזק את ביטחונה של מדינת ישראל"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 09/12/20 18:41 כג בכסלו התשפא

הביטחוניסטים סיירו בהתיישבות הצעירה: "הסדרה היא צו השעה"
צילום: הביטחוניסטים

חברי תנועת הביטחוניסטים סיירו בהובלת מועצת יש''ע ביישובים נופי נחמיה, גבעות איתמר, אחיה וגבעת הראל, נפגשו עם התושבים במקום ושמעו את דבריהם על המצב הבלתי נסבל בהתיישבות הצעירה והיעדר תשתיות בסיסיות לחיים שגרתיים כגון: מים, חשמל, תקשורת וכבישים, ללא יכולת לקיחת משכנתא וללא מרכיבי ביטחון בסיסיים המאפשרים להם לשמור על ביטחונם וביטחון משפחותיהם. 

בעקבות הסיור והמצב בהתיישבות הצעירה, הוציאו היום (ד') הביטחוניסטים מכתב דחוף לראש הממשלה בנימין נתניהו, ולשר הביטחון בני גנץ, ובו קראו לשניים להתעלות מעל המחלוקות ו"להבטיח את בטחון העם היהודי לדורי דורות".

בנופי נחמיה שבשומרון

בנופי נחמיה שבשומרוןצילום: הביטחוניסטים

 

על המכתב חתומים בכירי תנועת הביטחוניסטים: האלופים במיל' – יצחק (ג'רי) גרשון, גרשון הכהן, דני ביטון, יוסי בכר וניצב בדימוס שלום קעטבי, תא"לים במיל' - אמיר אביבי מנכ"ל תנועת הביטחוניסטים, יוסי קופרווסר, הראל כנפו וצביקה קראוס.

במכתב קראו הביטחוניסטים לראש הממשלה ולשר הביטחון להסדיר את ההתיישבות הצעירה: "מתוך ניסיוננו הביטחוני העשיר ולאחר בחינה מדוקדקת של הסוגייה, אנו משוכנעים שהסדרה, לא זו בלבד שעושה צדק עם אזרחים שכבר שנים ארוכות ממתינים למילוי ההבטחה להסדרה, אלא שהיא תחזק את ביטחונה של מדינת ישראל הן בתחומי יהודה ושומרון והן מחוצה להם."

האלוף במיל' דני ביטון שהשתתף אמש בסיור הביטחוניסטים בהתיישבות הצעירה אמר: "המציאות שבה אתם כאן, קציני מילואים, אזרחים ואזרחיות מן השורה, שומרים בגופכם על ארץ ישראל, מחזקים את ביטחונה ומהווים יתד ביטחונית בלב הארץ ותנאי המחייה שלכם אינם תנאים – היא מציאות שאסור להשאיר אותה רגע אחד. הממשלה צריכה אחת ולתמיד לנצל את ההזדמנות ההיסטורית ולהסדיר את ההתיישבות הצעירה".

צילום: הביטחוניסטים

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן