הח"כ מש"ס התארח בשומרון: "פיתוח ההתיישבות - קדושת הארץ"

חבר הכנסת אוריאל בוסו (ש"ס) סייר בשומרון, ואמר כי "יש לנו חיבור חזק למתיישבים". הוא הבטיח: "אנחנו נהיה לכם לפה בכנסת בכל דבר ועניין". ראש המועצה דגן: "החיבור בין ההתיישבות לש"ס הוא קשר אסטרטגי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/20 18:39 יג באב התשפ

הח"כ מש"ס התארח בשומרון: "פיתוח ההתיישבות - קדושת הארץ"
דגן עם בוסו בקברו של רזיאל שבח הי"ד, צילום: רועי חדי

חבר הכנסת אוריאל בוסו (ש"ס) התארח בשומרון וסייר במועצה יחד עם ראש המועצה יוסי דגן. במהלך הסיור התרשם בוסו מהפיתוח בשומרון וציין כי הפוטנציאל לפיתוח נוסף בשומרון הוא אדיר: "אנחנו מכירים את ראש המועצה כבר שנים ארוכות, איש שמחובר ברמ"ח איבריו להתיישבות. הגעתי לכאן בשליחותו של יושב ראש התנועה ושר הפנים הרב אריה דרעי, שמאז ומתמיד החיבור שלו למתיישבים ולחיזוק הארץ וקדושת הארץ היא לא מהיום, ואנחנו נהיה להם לפה בכנסת בכל דבר ועניין. 

"אנחנו רואים מקרוב את ההתפתחות המדהימה ואת הפוטנציאל האדיר שיש כאן להגביר את ההתיישבות ואת האחיזה שלנו בארץ ישראל ובע"ה אנחנו מאמינים שנראה בהתיישבות פיתוח אמיתי למען קדושת הארץ". אמר בוסו.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר כי החלת הריבונות על יהודה שומרון ובקעת הירדן צריכים להיות בראש מעיניהם של השרים וחברי הכנסת, וכי הוא שמח למצוא בתנועת ש"ס אוזן קשבת: "החיבור שיש בין ציבור המתיישבים ביהודה ושומרון לציבור החרדי והקשר שיש בין תנועת ש"ס בראשותו של הרב אריה דרעי הוא קשר אסטרטגי ואנחנו רואים עין בעין את הדברים. והביקורים הללו חשובים וכל ביקור כזה מחזק אותנו".

דגן הוסיף כי "המטרה שלנו להביא מיליון איש לשומרון ואנחנו רואים ציבורים שלמים שמגיעים, חרדים דתיים חילוניים כולם". דגן הודה לשר הפנים אריה דרעי וציין כי תנועת ש"ס מחוייבת להתיישבות "תנועה שמחזקת את יהודה ושומרון, והביקורים הללו כאן אצלנו הם חשובים מאוד".