ראש המועצה האזורית רמת נגב ביקר בשומרון: "נחלת אבותינו"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אירח השבוע בלשכתו את ראש המועצה האזורית רמת נגב ערן דורון, שאמר: "האזור הזה של ארץ ישראל הוא המקום שבוא אבותינו דרכו. הפיתוח פה, זו מורשת אבותינו" 

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/20 19:09 יב באב התשפ

ראש המועצה האזורית רמת נגב ביקר בשומרון: "נחלת אבותינו"
צילום: רועי חדי

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אירח השבוע בלשכתו את ראש המועצה האזורית רמת נגב, ערן דורון. במהלך הביקור סקר דגן בפני דורון את אזור השומרון והצביע על החשיבות בהחלת הריבונות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. במהלך הביקור שיבח דורון את ההתיישבות בשומרון ואמר כי מדובר בארץ ישראל, "האזור הזה של ארץ ישראל הוא המקום שבוא אבותינו דרכו, הפיתוח פה, זו מורשת אבותינו" 

ראש המועצה יוסי דגן שיבח את חלוצי הנגב ואמר כי הם המודל ותושבי השומרון ממשיכים יחד איתם את מודל החלוציות. "אני מסתכל על חלוצי הנגב ומתפעל, אנחנו מתמודדים עם אותם אתגרים ואותן סכנות ולכן שיתוף הפעולה בנינו הוא חשוב מאוד" דגן הדגיש כי יש לבנות את ארץ ישראל בכל מקום ובכל זמן "בניין הארץ הוא חשוב בנגב בגליל בגולן בירושלים ובוודאי ביהודה שומרון ובקעת הירדן".

עד עתה הצטרפו לדרישתו של דגן להחלת הריבונות, כבר עכשיו ולמרות הקורונה, בכירי רבני הציונות הדתית, ראשי הסניפים בליכוד וצעירי הליכוד.