יו"ר יהדות התורה בשומרון: "חייבים למצוא פתרון לקידום הריבונות"

חבר הכנסת יצחק פינדרוס נפגש היום עם ראש מועצת שומרון והבטיח לעמוד לימין ההתיישבות. יוסי דגן: "אם לא תוחל ריבונות בחודש הקרוב חלון ההזדמנויות ייסגר"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 27/07/20 22:23 ו באב התשפ

יו"ר יהדות התורה בשומרון: "חייבים למצוא פתרון לקידום הריבונות"
פינדרוס ודגן, צילום: רועי חדי

יושב ראש סיעת יהדות התורה, חבר הכנסת יצחק פינדרוס, סייר היום (ב') במועצה האזורית שומרון. במהלך הביקור סייר פינדרוס בברקן, אלון מורה, יצהר ושבי שומרון ונפגש עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן

חבר הכנסת פינדרוס כי הוא שמח לראות את הפעילות הענפה והעשייה של מועצת השומרון והעומד בראשה. "אנחנו נהיה הכתובת של ההתיישבות בממשלה, ונמשיך לעמוד לימין ההתיישבות, לסייע ולפעול לבנות את ארץ הקודש" אמר. חבר הכנסת פינדרוס התייחס גם לנושא הריבונות שמעסיק מאוד את המתיישבים ואמר כי "חייבים למצוא פתרונות כדי לקדם את נושא הריבונות, והכל בכוחות משותפים" 

ראש המועצה האזורית יוסי דגן אמר: "אם לא תוחל הריבונות בחודש הקרוב חלון ההזדמנויות המדיני ייסגר. לצד הטיפול בקורונה לא יעלה על הדעת להזניח תחומים אחרים. אנחנו רואים עין בעין את קידום הריבונות ביהודה ושומרון, אין לי ספק כי סיעת יהדות התורה תצביע בכל הליך בעד החלת ריבונות מלאה על כל שטחי ומרחבי יהודה שומרון ובקעת הירדן. זו ארץ הקודש, וזה רצון הבוחרים גם של יהדות התורה" דגן ציין כי הוא מצא אוזן קשבת אצל פינדרוס שמצידו הבטיח לסייע ככל האפשר לתושבי השומרון, בביטחון, בריבונות, בחינוך, ברווחה ובנושאים נוספים".  

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן