סערת חיים ולדר | הרב שילת על דברי הרב טאו: "מזיקים ואין להם קשר למציאות"

אחרי שנשיא ישיבת הר המור האשים את הרב שמואל אליהו ובית דינו בהתאבדותו של הסופר החרדי, הרב יצחק שילת, ראש ישיבת מעלה אדומים יוצא כנגד הרב טאו וטוען: "רואה צל הרים כהרים"

חדשות כיפה הרב יצחק שילת 02/01/22 16:06 כט בטבת התשפב

סערת חיים ולדר | הרב שילת על דברי הרב טאו: "מזיקים ואין להם קשר למציאות"
הרב שילת, צילום: באדיבות המצולם

הצטערתי והתחלחלתי לשמוע את דברי הרב טאו בעניין הסופר ובעניין הנשיא לשעבר. במחילת כבודו של הרב טאו - ויש לי כבוד רב אליו על עמדתו האיתנה על משמר הקודש של ישראל ואורייתא - לדברים שאמר אין כל קשר אל המציאות. על כן הם מזיקים, וסותרים את מטרותיו הטובות, שכן להעלים עין מהמנאפים והמנצלים מינית זה לעשות את ערכי התורה פלסתר.

הרי זה כעין מה שרב גדול אחר אמר בהקשר זה שאסור לספר לשון הרע. זוהי אמירה המהווה סכנה חמורה לילדים נפגעים, אשר ישמרו את דבר הפגיעה בליבם וישלמו על כך בהמשך חייהם מחירים כבדים מנשוא.

הרב שמואל אליהו הוא חבר מועצת הרבנות הראשית ובנו של הרב הראשי לשעבר הגר"מ אליהו זצ"ל, והוא יודע היטב על מה הוא מדבר. הוא גם לא דן יחידי בדבר, אלא יחד אתו קיבלו את העדויות שני דיינים נוספים.

צר לי כי מלחמתו העיקשת והצודקת של הרב טאו ברפורמים ובשולחיהם גורמת לו לראות צל הרים כהרים. ה' יאמר לצרותינו די, ויפרוש עלינו את סוכת שלומו.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן