האזרחים העזתים נקמו בטרוריסט: הסרטון שחמאס לא ירצה לראות

תושבי עזה מתחילים לצאת נגד הניצול של חמאס? תיעוד שהתפרסם חושף כיצד אזרחים עזתים מכים שוטר של חמאס, לאחר שלטענתם גנב מהם מזון שהגיע בסיוע ההומניטרי

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/23 14:19 ח בכסלו התשפד

האזרחים העזתים נקמו בטרוריסט: הסרטון שחמאס לא ירצה לראות
ציוד נכנסות לרצועה, ארכיון, צילום: shutterstock

בישראל מרבים לציין כי חמאס עושה שימוש ציני באזרחי רצועת עזה, הופך אותם למגנים אנושיים ומסב את המשאבים שנועדו לסיוע אזרחי לצורך פעולות טרור. אולם דווקא מתוך עזה עצמה - הקולות הללו נשמעים הרבה פחות. חקירות המחבלים שנחשפו אתמול מגלות אולי חלק מהתשובה לשתיקה העזתית, כאשר אחד מהמחבלים ציין שמי שיתנגד לארגון מקרב העזתים - דינו מוות.

על רקע זה, סרטון חדש שנחשף מראה כי גם בקרב הציבור בעזה הגיעו מים עד נפש. בתיעוד נראית קבוצה של עזתים שמכה שוטר חמאס בחאן יונס, בשל גניבת מזון שחולק כחלק מהסיוע ההומניטרי. בסוף הסרטון הם נשמעים אומרים כי הם "רק מתחילים".

"תושבי רצועת עזה אינם שבעי רצון מההתנהלות הברברית של חמאס"

גורם בכיר ביחידה 504 של אגף המודיעין סיפר אתמול: "קיבלנו אלפי שיחות טלפון ממשתפי פעולה, בסדרי גודל שטרם נראו ביחידה. ניכר כי תושבי רצועת עזה אינם שבעי רצון מההתנהלות הברברית של חמאס, האזרח הפשוט מבין כי חמאס מביא על תושבי עזה אסון שיהיה להם קשה להתאושש ממנו. המידע שעולה בחקירות השבויים הוא בעל ערך רב, מביא להרג פעילים ולשמירת ביטחון כוחותינו".