מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בין בובות לרובי מים: זה מה שהתגלה מתחת למיטת תינוק בעזה

לוחמי צוות הקרב של יחדית הראל בצה"ל גילו בבית בעזה טיל נ"ט - שהוחבא מתחת למיטת תינוק, קבור בין צעצועים, תיקים ובגדים | כחלק מפעילות צה"ל ברצועת עזה, כלי טיס של צה"ל תקפו כ-250 מטרות של ארגון הטרור חמאס

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/23 08:06 ח בכסלו התשפד

בין בובות לרובי מים: זה  מה שהתגלה מתחת למיטת תינוק בעזה
טיל נ"ט הוסתר מתחת למיטה, צילום: דובר צהל

פעילות צה"ל ברצועת עזה נמשכת. לוחמי צוות קרב של חטיבת הראל איתרו בבית מחבל נח'בה ברצועה מצבור אמצעי לחימה, וצוות קרב חטיבתי של חטיבה 14 איתר טיל נ"ט - שהוסתר מתחת למיטת תינוק.

כחלק מפעילות צה"ל ברצועת עזה, כלי טיס של צה"ל תקפו כ-250 מטרות של ארגון הטרור חמאס ביממה האחרונה. בין המטרות עשרות מחבלים, משגרי טילים ותשתיות טרור שונות. במהלך הלילה, חופת האש של אוגדת עזה הכווינה מסוק קרב שהשמיד עמדה לשיגור רקטות, ששיגרה אתמול רקטות לאזור גוש דן. העמדה הוצבה בסמוך לאזור מגורים של אוכלוסייה אזרחית.

טיל נ"ט תחת מיטת תינוק

טיל נ"ט תחת מיטת תינוק, צילום: דובר צה"ל

אמל"ח בחדר ילדים מוחבא - לא בפעם הראשונה

זו אינה הפעם הראשונה בה צה"ל מאתר אמצעי לחימה שמוחבאים בתוך מסנים אזרחיים בכלל - וחדרי ילדים בפרט. לפני מספר ימים, אותרו מספר רקטות בתוך מיטה בחדר ילדים נוסף בעזה. זאת במהלך פשיטה שביצעו לוחמים מצוות הקרב של חטיבת המילואים 551, בעקבות מידע מודיעיני, בביתו של מחבל חמאס שהיה חלק מחולייה של ארגון הטרור במרחב בית חאנון.

במהלך אותה הפשיטה איתרו הלוחמים כמות אמל"ח משמעותית הכוללת טילים, מטענים ועשרות ק"ג של חומר נפץ. לאחר האיתור, אמצעי הלחימה הושמדו על ידי הכוח.