איפה לומדים היום ואיפה אין לימודים? הרשימה המלאה

פיקוד העורף הודיע על חזרה לשגרה ברוב דרום הארץ, למעט חמישה יישובים ומועצה אזורית אחת. באשקלון הודיעו כי לא יקיימו לימודים, ובערים ומועצות נוספות ייפתחו הלימודים באיחור

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/19 08:32 טז בחשון התשפ

איפה לומדים היום ואיפה אין לימודים? הרשימה המלאה
כיתה באשקלון במהלך צבע אדום. ארכיון, צילום: אדי ישראל, פלאש 90

איפה לומדים ואיפה לא? לאחר כניסתה לתוקף של הפסקת האש הבוקר (ה'), אחרי יומיים של לחימה, הודיע פיקוד העורף על חזרה מלאה לשגרה למעט המועצות הסמוכות לגבול רצועת עזה והמועצה האזורית חוף אשקלון. במקומות נוספים הלימודים יתחילו באיחור.

מעיריית אשקלון נמסר כי "למרות הדיווחים על הפסקת אש, אין שינוי בהנחיות וגם היום לא יתקיימו לימודים בעיר. מזכירים לכם, כל העת, לשמור על הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף". הלימודים בחינוך המיוחד יחלו באשקלון בשעה 10:00, כולל הסעות בעיר ומחוצה לה וכולל גני הילדים (למעט במוסדות בהם משולבים תלמידים בבתי ספר רגילים - עבורם תתקיים פעילות הפגתית במקיף ד').

עיריית באר שבע הודיעה כי הלימודים בבתי הספר בעיר יחלו בשעה 10:00, וכן באוניברסיטת בן גוריון ובמכללות.

באשדוד ובשדרות יחלו הלימודים בשעה תשע. בקריית גת, אופקים, נתיבות ומועצה אזורית באר טוביה יחלו הלימודים בשעה עשר. במכללת ספיר לא יתקיימו לימודים.

בגן יבנה הוחלט לא לקיים לימודים למעט בחינוך המיוחד, גני החינוך המיוחד והסעות מחוץ ליישוב שיתקיימו כרגיל. יחד עם זאת, פיקוד העורף ומשרד החינוך הנחו את כל מוסדות החינוך של המועצה כולל גני הילדים להיות פתוחים החל מהשעה 10:00. ככל שיגיעו תלמידים הם מחויבים לקבלם.