אחרי דובר צה"ל, גם גלנט מגנה: "סרטון בזוי"

שר הביטחון אומר כי הסרטון הוויראלי נגד טייסי חיל האוויר שמתנגדים לרפורמה לא ישיג את מטרתו: "אין מקום לאמירות מהסוג הזה, אין מקום להתקפה ולגזירת קופונים פוליטיים על צה"ל"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 20/07/23 18:45 ב באב התשפג

אחרי דובר צה"ל, גם גלנט מגנה: "סרטון בזוי"
גלנט: "סרטון בזוי" | , צילום: צילום מסך

שר הביטחון מגנה. סרטון ויראלי שעלה לרשת ביממה האחרונה מציג לוחם צה"ל שבמהלך קרב בלבנון מבקש סיוע אווירי, ובתגובה נשאל על ידי הטייסים האם הוא תומך ברפורמה המשפטית. לאחר שהשיב הלוחם באופן חיובי הטייסים החליטו שלא להעניק לו את הסיוע. אחרי דובר צה"ל, הערב (ה') גינה את הסירטון גם שר הביטחון יואב גלנט.

"הסרטון הזה, כמו פעולות אחרות, לא ישיג את מטרתו"

גלנט אמר: "כל חייל של צה"ל, כל אחד מהחיילים, בסדיר או במילואים, בים, ביבשה ובאוויר הוא חייל שלנו, הוא זה עליו מוטלת המשימה להגן על כולנו. גם אם אינני מסכים לעמדתו או לדעתו של חייל או של קצין, אני חוזר ואומר הוא חייל שלנו". 

"הסרטון שרץ ביממה האחרונה ברשת הוא סרטון בזוי שמנסה להשיג שיסוי ובידול בתוך צה"ל", אמר גלנט והוסיף כי הוא מגנה את הפרסום: "הסרטון הזה, כמו פעולות אחרות, לא ישיג את מטרתו. צה"ל יישאר צבא מחובר ומלוכד. אין מקום לאמירות מהסוג הזה, אין מקום להתקפה ולגזירת קופונים פוליטיים על צה"ל, על חיילו, על מפקדיו, בכל המערכים".

שר הביטחון גלנט |

שר הביטחון גלנט | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לסיום אמר שר הביטחון כי "צה"ל הוא צבא שמרחיק מלחמה אבל מקרב את חלקי עם ישראל. אני מבקש מכולכם, אנא שימרו את הפוליטיקה מחוץ לצה"ל. צהל הוא הצבא של כולנו".

הסרטון שמעורר סערה:

https://youtu.be/FF9TCaRlAhc