צפו "עלינו על מטען": תיעוד דרמטי של חילוץ כוח מג"ב בג'נין

המשטרה פרסמה תיעוד דרמטי של פיצוץ המטען בתוך הרכב במהלך הפעילות שהסתבכה בג'נין ואת לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש בפעולת חילוץ פצועים תחת אש כבדה | צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/23 11:08 ד בתמוז התשפג

"עלינו על מטען": תיעוד דרמטי של חילוץ כוח מג"ב בג'נין
צילום: דוברות המשוטרה

תיעוד דרמטי: דוברות המשטרה פרסמה היום (ו') תיעוד מיוחד ובו ניתן לראות את לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש בפעולת חילוץ פצועים תחת אש כבדה בפעילות שהתקיימה ביום שני האחרון בג'נין, בה כוחות מג"ב, צה"ל ושב"כ פעלו למעצר מבוקשים.

עוד נראה ונשמע בתיעוד רגע פיצוץ המטען מתוך הרכב הממוגן ואת הדיווח הראשוני בקשר של פקד מ' מפקד הכוח שנפצע והמשיך לדווח על שאירע בקור רוח ומקצועיות. ממצלמות הקסדה של פקד ר' קמב"צ היחידה ופרמדיק היחידה רס"ר ד' נראים השניים מזנקים אל תוך רכב ממוגן ונוסעים תחת אש לחלץ את הפצועים.

צפו בתיעוד הדרמטי (דוברות המשטרה):

בדרך למבצע רחב היקף? גלנט: "כל האפשרויות על השולחן"

שר הביטחון יואב גלנט ביקר ביום שלישי את לוחם סיירת צנחנים ולוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש שאושפזו בבית החולים רמב"ם, לאחר שנפצעו בפעילות מהבצעית בג'נין. שר הביטחון התקבל בביקור על ידי סגנית מנהל בית החולים ד"ר מיכל מקל, סגן מפקד מג"ב, תת-ניצב יצחק בריק ומפקד סיירת צנחנים סגן-אלוף נ'. 

גלנט, הבוקר

גלנט, הבוקר צילום: ניקול לסקבי, דוברות שר הביטחון

על השלכות באירועים בג'נין אמר גלנט כי ישראל לא תפסיק ליזום פעולות התקפיות. "הנחיתי את מערכת הביטחון לפעול בפעולה יוזמת והתקפית, בכל מקום בו נשקפת סכנה לחיי אזרחינו וכוחותינו. נפעל בכל דרך נדרשת ונגיע לכל מקום על מנת לשמר את חופש הפעולה שלנו". על אפשרות למבצע נרחב בצפון השומרון כפי שדורשים כמה חברים בממשלה הבהיר גלנט: "כל האפשרויות על השולחן".