הותר לפרסום במהלך הפעילות בג'נין: מסוק קרב נפגע מירי של מחבלים

הותר לפרסום כי במהלך הפעילות בג'נין, מחבלים ירו בנשק קל לעבר מסוקי הקרב ופגעו בהם | בצה"ל נערכים לפעולות נקם ביהודה ושומרון בעקבות החיסולים | צפו בתיעודים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/23 19:10 ל בסיון התשפג

במהלך הפעילות בג'נין: מסוק קרב נפגע מירי של מחבלים
צילום: Ofer Zidon/Flash90

המבצע הדרמטי בג'נין: במהלך מעצר שגרתי הבוקר (ב') בג'נין, רכב של לוחמי ימ"ס עלה על מטען ופגע בחמישה כלי רכב שנתקעו בשטח. בתוך כך, מסוקי סער הוזנקו לחילוץ הנפגעים וחילצו את הלוחמים מהשטח ומסוקי קרב הוזנקו לאירוע והפעילו אש לסיוע הכוחות בשטח. דובר צה"ל מפרסם כי במהלך החילוץ, מחבלים ירו בנשק קל לעבר מסוקי הקרב ופגעו בהם.

 תיעוד של ירי המחבלים לעבר כוחות צה"ל בג'נין (דובר צה"ל):

במקביל, בבתי החולים רמב"ם שבחיפה והעמק שבעפולה עדכנו על מצבם של שבעת לוחמים. מצבו של אחד הלוחמים הוחמר והוא מאושפז במצב בינוני עד קשה. מצבם של שאר החיילים מוגדר בינוני עד קל. בנוסף, כלב של יחידת עוקץ נפצע גם כן כשהוא סובל בפגיעה באגן וקרע בטחול. הלוחמים שנפצעו מהמטענים חולצו על ידי מסוק של יחידה 669 שפינה אותם לבתי החולים. 

 תיעוד של פעילות מסוק קרב של צה"ל בג'נין (דובר צה"ל):

צה"ל נערכים לפעולות נקם ביהודה ושומרון 

במהלך המבצע, חוסלו חמישה מחבלים: אחמד יוסף סאקר, קאיס מג'די אדל ג'בארין, חאלד עזאם אסאסה , קסאם פייסל אבו שרייה ואחמד סלאח דראגמה. על פי הדיווחים של משרד הבריאות הפלשתיני, ישנם מעל 91 בני אדם שנפצעו, בהם 23 פצועים במצב קשה. בעקבות המבצע, בצה"ל צה"ל נערכים לפעולות נקם ביהודה ושומרון לאור מספר הנפגעים הגבוה בצד הפלשתיני.