המחבל מפיגוע הדריסה בחווארה הסגיר עצמו לידי צה"ל

 נעים דרס חסן דרס, בן 34 מרמאללה, המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בכפר חווארה לפני כשבועיים -  הסגיר את עצמו לידי כוחות הביטחון | חקירתו נמשכת

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/23 21:47 יב בסיון התשפג

המחבל מפיגוע הדריסה בחווארה הסגיר עצמו לידי צה"ל
חווארה, ארכיון, צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בחווארה בחודש שעבר הסגיר את עצמו לידי כוחות הביטחון: נעים דרס חסן דרס, המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בכפר חווארה שבחטיבת שומרון, ב- 21 במאי 2023, במהלכו נפצע לוחם צה"ל באורח קל, הסגיר את עצמו לידי כוחות הביטחון. המחבל הוא תושב רמאללה בן 34, כוחות הביטחון ממשיכים בחקירתו.

כזכור, המחבל האיץ עם רכבו לעבר לוחם צה"ל שביצע פעילות הגנה שגרתית במרחב מסדרון חווארה שבשומרון ודרס אותו. לוחם נוסף שהיה איתו פתח בירי לעבר הרכב הדורס, אשר נמלט לאחר מכן. הלוחם נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

מוקדם יותר החודש -לוחמי צה"ל מיפו לקראת הריסה את בית המחבל שרצח את הלל ויגל הי"ד

מוקדם יותר החודש, לוחמי צה"ל מיפובעיר שכם, את ביתו של חאלד חרושה, בנו של המחבל עבד אלפתאח חרושה. השניים נאשמים בביצוע פיגוע הירי בכפר חווארה, בו נרצחו האחים סמל-ראשון הלל מנחם יניב ויגל יעקב יניב ז"ל.  במהלך הפעילות, חשודים יידו אבנים, ירו זיקוקים, השליכו מטענים וירו לעבר הלוחמים וכלי הרכב הצבאיים. הכוחות הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי, זוהתה פגיעה. בנוסף, נזק נגרם לכלי הרכב הצבאיים, אין נפגעים לכוחותינו.