צפו בתיעוד נעצר חשוד בירי הקטלני שהרג את לוחם הימ"מ נעם רז

כוחותינו כיתרו בית של מבוקש פלשתיני סמוך לזירה בה נהרג לוחם הימ"מ נועם רז ועצרו את מוחמד טובאסי, חשוד במעשה. במהלך הפעילות החלו חילופי אש עם מחבלים | "כוחות צה''ל פעלו בואדי בורקין הסמוך למחנה הפליטים ג'נין", נמסר מדובר צה"ל

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/22 11:07 כג באייר התשפב

נעצר חשוד בירי הקטלני שהרג את לוחם הימ"מ נעם רז
נעם רז ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

צפו ביחידת דובדבן בפעולה:

כוחות צה"ל פעלו היום (ג') סמוך למחנה הפליטים ג'נין, במסגרת הפעילות כותר ביתו של חמוש פלשתיני החשוד בפעילות טרור. בפעילות נעצר מוחמד טובאסי, חשוד בירי שהרג את לוחם הימ"מ נעם רז. החשוד הוא קצין במנגנוני הביטחון המסכל של הרשות הפלשתינית.

על פי הדיווחים כוחותינו ירו טיל כתף לעבר הבית, הממוקם לא רחוק מהבית בו נורה נעם רז הי"ד. במהלך הפעילות החלו חילופי אש בין הכוחות למחבלים, וכלי תקשורת דיווחו על פצוע. 

מדובר צה"ל נמסר כי לוחמים מסיירת גולני, יחידת דובדבן, מג"ב ושב"כ פעלו לפני זמן קצר בואדי בורקין הסמוך לג'נין שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה. במהלך הפעילות לוחמי צה"ל ירו לעבר חמושים פלסטינים שירו לעבר הכוחות, זוהתה פגיעה. בנוסף, נעצר מבוקש החשוד בפעילות טרור שהועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון. כמו כן, במהלך סריקות בביתו של החשוד אותרו שני נשקים מסוג M16 ואפוד צה"לי.

לוחם הימ"מ נעם רז נהרג לפני כשבוע וחצי במהלך חילופי אש עם מחבלים בכפר בורקיו סמוך לג'נין. רז היה ממקימי היישוב קידה בבנימין הותיר אחריו אישה ו-6 ילדים.