בנו של לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל מאשים: "בנט, הדם של אבא שלי על הידיים שלך"

נעם רז נהרג במהלך קרב יריות של לוחמי הימ"מ עם מחבלים חמושים בג'נין ביום שישי בבוקר. אמש הודיעה המשטרה על העלאתו לדרגת רנ"ג | בנו של הלוחם תקף את בנט והאשים כי הדם של אביו על ידיו של ראש הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/22 09:11 יד באייר התשפב

בנו של לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל מאשים: "בנט, הדם של אבא שלי על הידיים שלך"
נעם רז ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

במהלך קרב יריות של לוחמי הימ"מ עם מחבלים חמושים בג'נין ביום שישי בבוקר, נפצע רס"ב נעם רז באורח קשה ופונה במסוק לבית החולים רמב"ם, שם נקבע מותו. נעם, בן ה-47, נשוי לאפרת ואבא ל-6 ילדים התגורר ביישוב קידה שבבנימין, והיה בין מקימיו. התגייס ליחידת הימ"מ בשנת 1999 ושימש במשך כ-23 שנים ביחידה כלוחם, פארמדיק, פורץ וצלף. אמש (ש') הודיעה המשטרה על העלאתו לאחר מותו של רז לדרגת רנ"ג, הגבוהה ביותר בדרגות הנגדים.

בנו של נעם ז"ל, האשים אמש את ראש הממשלה נפתלי בנט, וכתב לו: "בנט הדם של אבא שלי על הידיים שלך".

צילום מסך

בשבוע שעבר ספג ראש הממשלה ביקורת דומה. במהלך ראיון שנערך ב"חדשות 13", לימור, אלמנתו של יונתן חבקוק, אחד מנרצחי פיגוע הגרזנים באלעד, תקפה: "בנט היקר תקשיב לי טוב. אתמול רצית לבוא לפגוש אותי, אמרתי שאני לא מוכנה לראות אותך עם מצלמות. אתה רוצה לראות אותי? פנים מול פנים בלי מצלמות, תבוא תראה אותי. אני מעבירה לך עכשיו מסר. הדם של הבעל שלי נשפך, אין פה משחקים. הילד שלי בן ה-6 ראה את האבא שלו נרצח. הדם של הבעל שלי על הידיים שלך ועל הידיים של המחבלים שאתה יושב איתם".

צפו בקטע מן הריאיון בחדשות 13: