מצמרר | אדם נדקר בלוד ושלח הקלטה: "דקרו אותי עכשיו"

הבוקר תושב לוד הלך לבית הכנסת על מנת להתפלל ונדקר סמוך למסגד בעיר. אשתו שלחה הקלטה של קריאת מצוקה למתנדבים: "דקרו את בעלי הוא הלך להביא את האוטו ודקרו אותו". אזהרה: הקלטה קשה להאזנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/21 10:03 ב בסיון התשפא

מצמרר | אדם נדקר בלוד ושלח הקלטה: "דקרו אותי עכשיו"
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

יום רביעי למלחמות בישראל: המצב הביטחוני בישראל הולך ומסלים בצורה קשה, ובעיר לוד מתפרעים מוסיפים לפגוע בנפש וברכוש. הבוקר (ה') נשמעה הקלטה מצמררת בקבוצות הוואטסאפ של המתנדבים בעיר, שמסייעים לעזור לתושבים. בהקלטה דיווח אדם הבוקר כי הוא נדקר בסמוך למסגד בעיר, תוך שהוא מתנשם בכבדות ונאבק על חייו.


(הקלטת האיש שנדקר: אזהרת שמיעה) 

"דקרו אותי עכשיו, אני ליד המסגד - דקרו אותי" נשמעה ההקלטה של האדם שנדקר. האיש בן ה-20 נדקר בגבו על ידי ערבי ברחוב אלשוילי שבעיר, והוא פונה לטיפול רפואי מצבו קל-בינוני. האיש שנדקר היה בדרכו לבית הכנסת כשבידיו תפילין. דיווח על האירוע הגיע גם מרעייתו ששלחה גם היא הקלטה והיא נשמעת מררת בבכי, "דקרו את בעלי, הוא הלך לתפילה והלך להביא את האוטו ודקרו אותו". 


(הקלטת אשת האיש הדקור: אזהרת שמיעה)

ראש העיר לוד, יאיר רביבו דיווח בגל"צ על האירוע: "אדם נדקר בדרכו לבית כנסת סמוך למסגד. עברנו את אחד הלילות הקשים ביותר. הנזקים עלולים להיות בלתי הפיכים". הפרעות בלוד לא נגמרות שם, אמש (ד') במהלך התפרעויות בעיר, אישה בהיריון מתקדם, בשבוע ה-39, נחבלה בראשה והובהלה לבית החולים 'שמיר אסף הרופא', כשהיא במצב קשה. האישה יולדה בהצלחה וכעת מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ.