צה"ל פשט על בית המחבל מהפיגוע בצומת תפוח

לקראת הריסה אפשרית, כוחות צה"ל נכנסו לתורמוסעיא וסרקו את ביתו של מונתסר שלבי, המחבל מפיגוע הירי בצומת תפוח שהרג את יהודה גואטה ז"ל | עימותים פרצו עם צעירים בכפר והחיילים השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 07/05/21 09:24 כה באייר התשפא

צה"ל פשט על בית המחבל מהפיגוע בצומת תפוח
הפיגוע בצומת תפוח, צילום: Sraya Diamant/Flash90

כוחות צה"ל נכנסו לכפר תורמוסעיא שליד רמאללה במטרה לסרוק את ביתו של מונתסר שלבי, המחבל מפיגוע הירי בצומת תפוח שבו נרצח יהודה גואטה ז"ל. מדובר צה"ל נמסר כי המיפוי מגיע "לצורך בחינת אפשרות להריסת הבית". בתקשורת הפלסטינית דווח כי פרצו עימותים עם צעירים בכפר וכוחותינו השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות וירו כדורי גומי.

לפי הדיווחים בתקשורת הפלסטינית, שיירת רכבים צבאיים נכנסה לתורמוסיעיא והכוחות כיתרו את אחד המסגדים הגדולים בכפר. 

 

https://twitter.com/idfonline/status/1390515944120852480

 

שלשום לכדו כוחות הביטחון, בהם השב"כ והימ"מ, את מונתסר שלבי, שביצע את פיגוע הירי בתחילת השבוע. המחבל, שרצח את יהודה גואטה ז"ל ופצע באורח קשה את בניה פרץ, נמצא בכפר סילואד ומעצרו עבר בשקט, כששלבי הסגיר את עצמו לאחר שהבית כותר על ידי כוחותינו.

שלבי, שביצע את הפיגוע ללא תמיכת ארגון טרור כלשהו, משוייך לארגון החמאס ובעל קשרים לתנועה. הוא קנה את האקדח, שעולה על פי ההערכות כמה אלפי שקלים, מכספו הפרטי וניכר שהושפע מהדברים שקרא בתקופה האחרונה ברשתות החברתיות. 

 

הלווית יהודה גואטה ז"ל

הלווית יהודה גואטה ז"לצילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן