הרב סדן דורש מנתניהו: התנה את החיסונים לעזה בהחזרת השבויים

רב המכינה בעלי פנה במכתב לראש הממשלה בדרישה "לעצור את הפארסה המתרחשת ולהכריח את החמאס להחזיר את אזרחנו וחיילינו" בתמורה להעברת החיסונים נגד קורונה לעזה

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 22/01/21 11:20 ט בשבט התשפא

הרב סדן דורש מנתניהו: התנה את החיסונים לעזה בהחזרת השבויים
הרב אלי סדן , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הרב אלי סדן, ראש מכינת "בני דוד" בעלי פנה היום (ו') במכתב לראש הממלה נתניהו בדרישה להתנות את העברת החיסונים נגד קורונה לעזה ולרשות הפלסטינית בהשבת שבויינו משם. הרב סדן הסביר בפתח במכתבו לנתניהו את התרעמותו כעת: "למרות שבמשך שנים גזרתי על עצמי שתיקה בנושא השבת החללים - הדר גולדין ואורון שאול הי"ד, מפני שהיה לי אמון מלא במערכת ובך, כמי שעומד בראש המערכת, שתעשו את כל מה שצריך, את כל מה שאפשר, כדי להביא אותם לקבר ישראל בארץ. חשבתי שממילא רעש ציבורי רק יפריע ואולי גם יעלה את 'המחיר' של השבתם, הנתונים האחרונים שהתבררו לי אינם מאפשרים לי יותר לשתוק!"

הרב סדן כואב במכתבו את הפקרת חיילינו בידי האויב:

נשגב מבינתי מדוע הם חוזרים הביתה, אבל חיילנו וגם שני האזרחים – אינם חוזרים בתמורה. בלי שום קשר לתקופת המאסר, אלו אנשי חמאס, ומדינת ישראל – במקום לבצע פעולת חטיפה בעזה של בני ערובה למיקוח על החזרת החללים, יכולה פשוט לתפוס מחבלים אלו ולהתנות את החזרתם אל ביתם בצעד מקביל מצד החמאס. אינני מוכן לקבל שום טענה 'משפטית' נגד צעד כזה. אנחנו במלחמה נגד החמאס, ומי שקובע את כללי המלחמה זו הממשלה והצבא. שום שופט אין לו רשות מוסרית להורות לצה"ל להפקיר את חייליו בידי האויב.

כעת, אומר הרב סדן, עם העברת החיסונים לעזה, האבסורד חריף עוד יותר:

לאחרונה נדהמתי לגילוי חדש – מדינת ישראל מעבירה חיסונים נגד קורונה לעזה! כל בר דעת מבין שכל החיסונים הראשונים שיעברו – כולם מיועדים לחסן את ראשי החמאס כדי שיוכלו להמשיך במלחמתם נגד ישראל! נשגב מבינתי להבין את ההיגיון שבצעד כזה. אבל, גם אם יש דברים נסתרים שאיני מודע להם – ובוודאי יש כאלו – אין שום הצדקה, שום הצדקה לכך שמדינת ישראל לא תתנה זאת לפחות בהחזרת האזרחים וחללי צה"ל שבידי החמאס!

הרב סדן חותם את מכתבו לראש הממשלה בדרישה להחזיר את השבויים: "לכן, בצורה ישירה ומכובדת אני פונה אלייך בבקשה, סליחה – בדרישה, לקבל מיד החלטות מתאימות כדי לעצור את הפארסה המתרחשת, ולהפעיל מנופי לחץ שיש בידך, כדי להכריח את החמאס להחזיר את אזרחנו וחיילינו".

המכתב ששלח הרב סדן לנתניהו

המכתב ששלח הרב סדן לנתניהוצילום: ללא

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן