ליברמן תוקף: "את הפוליטיקאים מקיסריה ומרעננה ההתיישבות לא באמת מעניינת"

שובר ימינה? ליברמן תוקף את נתניהו ובנט: "הם נגד ההתיישבות, חוק ההסדרה שעבר בשנת 2017 נוסח באופן של הכל כלול. כל בר דעת הבין שזה לא יעבוד. כבר אז אמרתי כי, חוק ההסדרה מחבל בהתיישבות ביו"ש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/20 09:17 כ בסיון התשפ

ליברמן תוקף: "את הפוליטיקאים מקיסריה ומרעננה ההתיישבות לא באמת מעניינת"
ליברמן, צילום: Hadas Parush/Flash90

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, תוקף הבוקר (ו') את נתניהו ובנט בחשבון הפייסבוק שלו: "נתניהו ובנט נגד ההתיישבות. כשר הביטחון פעלתי למציאת פתרונות והסדרת בעיות מרכזיות וכואבות שהצטברו בהתיישבות לאורך שנים רבות ולא זכו למענה, כגון חיבורי מים וחשמל, הסדרת כבישי גישה, והעברת החלטות ממשלה".

"בין יתר הישובים שבעיותיהם הוסדרו, הקמת ישוב חדש עמיחי למפוני עמונה, מגרון, חוות גלעד, נתיב האבות ועוד. הצלחת ההסדרה בישובים אלו התאפשרה הודות לטיפול ממוקד ומתן מענה פרטני לכל ישוב בדגש על מציאת פתרונות שניתן ליישם בפועל בשטח ולא טיפול גורף רק לשם יצירת כותרות ורעש תקשורתי, שמראש נועד לכישלון". כתב ליברמן.

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=3374199559259635&id=178433145502975

לדבריו, "חוק ההסדרה שעבר בשנת 2017 נוסח באופן של הכל כלול. כל בר דעת הבין שזה לא יעבוד. כבר אז אמרתי כי "חוק ההסדרה מחבל בהתיישבות ביו"ש" ושהוא "משחק לידי אוייבי ישראל ולא יסייע לתושבי עמונה". 

לדברי ליברמן, "לא במקרה היועמ"ש אביחי מנדלבליט, שינק עם חלב אמו את הרוח והערכים של התנועה הרוויזיוניסטית, סרב לייצג את הממשלה בבג"ץ. יתרה מזאת החוק היה אמור להסדיר כ- 2,000 בתים בהתיישבות היהודית וכ- 10,000 בתים בלתי חוקיים של פלסטינים. אבל את הפוליטיקאים מקיסריה ומרעננה ההתיישבות לא באמת מעניינת. לכן, כשהם פעלו לחוקק את חוק ההסדרה הם חשבו רק על תועלת אלקטורלית בבחירות ותו לא, וכמה חבל. דבר ידוע הוא שעל הזול משלמים בסוף מחיר יקר ושקיצורי דרך מובילים בסופו של דבר לדרך ארוכה ופתלתלה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן