תיעוד מסעיר: מתנדב במשטרה תוקף רב בשל וויכוח על מסיכה

בסרטון שמעורר סערה בימים האחרונים, נראה מתנדב משטרה מזנק על רב ותוקף אותו, רק בגלל שלא הלך עם מסיכה, מחוץ לאחד מבתי הכנסת בפתח תקווה. משטרת ישראל: "מתנהלת חקירה, המקרה ייבדק ביסודיות"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 04/06/20 16:01 יב בסיון התשפ

תיעוד מסעיר: מתנדב במשטרה תוקף רב בשל וויכוח על מסיכה
התקיפה המקוממת, צילום: צילום מסך

נגיף הקורונה הביא לחובה לחבישת מסכה במרחב הציבורי, אלא שמתיעוד מטריד של גלעד כהן מ- ynet, הדבר הביא לאלימות חמורה של מתנדב משטרה כלפי רב של אחד מבתי הכנסת בעיר פתח תקווה. בתיעוד שמעורר סערה ברשת, נראה המתנדב תוקף את הרב, שהלך מחוץ לאחד מבתי הכנסת בעיר כשהוא ללא מסיכה. 

צפו בתיעוד:

 

 

עו״ד קובי פלומו, סנגורו של החשוד בתקיפה, טוען כי המתנדב הוא שהותקף ראשון באופן מילולי, וכי הסרטון לא מציג את התמונה המלאה, לפיה, התוקף ביצע את מעשיו כתגובה להתגרות קודמת. "מרשי אדם שכל כולו עסוק בעשייה למען האחר. הוא מעורב בהתנדבות במספר גורמי הצלה. מדובר באירוע חריג שבמסגרתו הוא הותקף. מאז האירוע מרשי נתון תחת איומים ונגרם נזק לכלי הרכב שלו".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת. נדגיש כי המקרה אינו קשור בשום צורה ואופן להיותו מתנדב, לא התרחש כלל במהלך התנדבותו, והוא ייבדק ביסודיות ויטופל בזהה לכל אזרח".