יו"ר ארגון המורים: זה חוסר אחריות לחזור לבתי הספר

רן ארז טוען כי לא ניתן לשמור על ההנחיות בבתי הספר ולכן יש לחזור ללמידה מרחוק. לדעתו זה בלתי נמנע לעצור את ההדבקות בבתי הספר: "ברגע שהחזירו אותנו לבתי הספר - הדבר הראשון שעשו התלמידים זה להתחבק ולהתנשק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/20 13:51 ט בסיון התשפ

יו"ר ארגון המורים: זה חוסר אחריות לחזור לבתי הספר
יו"ר ארגון המורים רן ארז, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

ככל שעובר הזמן מתגלים עוד בתי ספר בהם נדבקו מורים תלמידים והורים מנגיף הקורונה, ביניהם פורסם כי הבוקר (ב') 2,180 תלמידים ואנשי צוות מהתיכון הרב-תחומי למדעים ולאומנויות בחדרה ייכנסו לבידוד. גם יותר ויותר בתי ספר שטרם נמצא בהם הדבקות הודיעו על סגירת בתי הספר על מנת למנוע הדבקה מיותרת. יו"ר ארגון המורים רן ארז התראיין לכאן ב' כשהוא תומך בהחלטה לחזור ללמידה מרחוק.

"בתקופת הסגר לימדנו מהבית בכל כוחותינו. המגפה פחתה כי לא היה מגע בין אנשים", אמר ארז "ברגע שהחזירו אותנו לבתי הספר - הדבר הראשון שעשו התלמידים זה להתחבק ולהתנשק". ארז טוען כי ברגע שאין הקפדה על שמירת מרחק בבתי הספר סכנת ההדבקה גדלה, ובגלל שזה בלתי נמנע לטענתו אין ברירה ולחזור ללמידה מקוונת מרחוק.

"בקורונה למדו את ההתנהלות תוך כדי תנועה, כך גם אנחנו. למדו מהבית- הקורונה פחתה, חזרו לבתי הספר- הקורונה עלתה, מה גם שנשארו רק עוד 20 יום ללימודים. אני חושב שזה חוסר אחריות לחזור לבתי הספר", בעקבות כך קרא ארז להחזרת הלימודים מהבית כבר היום. ארז מספר כי טרם שוחח או נפגש עם שר החינוך החדש, ולטענתו המורים צריכים ללמד ולא לעסוק במשמעת של קורונה.