כוכבי להוריו של עמית בן יגאל ז"ל: "הטלפון על תפיסת המחבל יגיע"

הרמטכ''ל הגיע לביקור ניחומים בבית משפחת בן יגאל ושמע מהוריו של עמית על חייו ודמותו. כוכבי הבטיח להורים השכולים כי צה"ל יתפוס את המחבל: "המאמצים לכך ימשכו ככל שידרש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/20 12:22 ה בסיון התשפ

כוכבי להוריו של עמית בן יגאל ז"ל: "הטלפון על תפיסת המחבל יגיע"
צילום: דובר צה"ל

היום (ה') הגיע הרמטכ״ל, רא״ל אביב כוכבי, בליווי מפקד חטיבת גולני ומג״ד גדס״ר גולני, לבית משפחת בן יגאל לביקור ניחומים בו שמעו מהוריו של עמית ז״ל, ברוך ונאוה, על חייו ודמותו. במהלך הביקור בבית המשפחה, אמר הרמטכ"ל להוריו של עמית כי הטלפון על תפיסת המחבל יגיע וכי המאמצים לכך ימשכו ככל שידרש.

צילום: דובר צה"ל

אתמול (ד') נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם בני משפחתו של סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל, וכתב אות בספר תורה לעילוי נשמתו. במהלך המפגש אמר נתניהו: "זה דבר שקשה להבין את העוצמה שלו - אני חוויתי את זה כאח שכול וראיתי את הוריי חווים את זה. אשתי שפגשה אתכם גם כן מאוד התרשמה מכם ומעמית".

"אני שמח שיש לי את הזכות לכתוב כאן אות בספר התורה לזכרו של עמית – זה דבר שמחבר את הכל. אני מודה לכם על האצילות שלכם", הוסיף ראש הממשלה.

כזכור, עמית בן יגאל ז"ל - לוחם בגדס"ר גולני, נפל במהלך פעילות מבצעית למעצר חשודים בכפר יעבד שבשומרון כאשר מחבל השליך אבן מאחד מגגות הבתים שפצעה אותו באורח אנוש וגרמה למותו.