ספינת הקורונה: ישראלי נוסף שחזר לארץ אובחן כסובל מהנגיף

נוסע נוסף מהספינה 'דיימונד פרינסס' אובחן כנגוע בנגיף הקורונה. הוא נמצא בבידוד בתל השומר, יחד עם שאר הנוסעים שהוחזרו לארץ מיפן. מדובר בחולה המאובחן השני בישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/20 21:15 כח בשבט התשפ

ספינת הקורונה: ישראלי נוסף שחזר לארץ אובחן כסובל מהנגיף
בהלת הקורונה, צילום: דוברות מד"א

דיווח של הדקות האחרונות מהמרכז הרפואי תל השומר מעלה כי נוסע ישראלי נוסף שחזר מספינת הקורונה אל ישראל אובחן כסובל מנגיף הקורונה. בכך מדובר בנוסע נוסף שהיה על ספינת "פרינסס דיימונד" שחזר לארץ כשהוא נושא עמו את הנגיף. עקב תוצאת האבחנה, שבוצעה במעבדה המרכזית של משרד הבריאות, הוחלט להשאיר את החולה בבידוד והשגחה. כמו כן, מהמרכז הרפואי נמסר שהחולה לא נדבק מהנגיף כתוצאה משהייתו בישראל אלא עוד בטרם חזר לארץ. 

בתוך כך, משרד הבריאות הודיע כי המרתון התל אביב יתקיים ללא השתתפותם של תיירים זרים שהתעתדו להשתתף בחגיגה הספורטיבית. מדובר בכ- 3000 רצים שתכננו לקחת חלק במרתון המפורסם, אך עקב החשש מהתפשטות הנגיף גם במרתון, הוחלט על כך שהשנה השתתפותם תמנע. 

מעבר לכך, המאמצים של הדרג המדיני להילחם בנגיף עולים מדרגה. מדיווח של ynet עולה, כי מחר תחל רכבת אווירית של מספר חברות תעופה שיעשו דרכם מישראל אל עבר קוריאה, וזאת במטרה להחזיר לארץ מוצאם מאות תיירים קוריאנים שנתקעו בנמל התעופה בן גוריון. בכך מקווים בישראל למנוע את התפשטות הנגיף, שהחל לצוץ בקרב מספר ישראלים.