מפלגת העבודה דוחה את דרישת גנץ להסיר את תמונתו משלטי החוצות

בשליטי החוצות של מפלגת בודה-גשר-מרצ מופיעה גם תמונתו של יו"ר כחול לבן בני גנץ, עם הכיתוב "ישראל מחכה לממשלה חדשה". גנץ דרש להוריד את תמונתו מהשלטים אך נדחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/20 13:03 כח בשבט התשפ

מפלגת העבודה דוחה את דרישת גנץ להסיר את תמונתו משלטי החוצות
צילום: צילום מסך מפייסבוק

מפלגת כחול לבן פנתה בשישי לרשימת העבודה-גשר-מרצ בעקבות שילובו של בני גנץ בשלטי התעמולה ברחבי הארץ - ודרשה מהם להסיר את דמותו מהפרסומים. "המטרה הברורה שעומדת מאחורי הפרסום נועדה ליצור בקרב הבוחרים את הרושם המוטעה כי רשימת העבודה ורשימת כחול לבן חברו יחדיו, באופן שהצבעה לרשימת העבודה משמעה הלכה למעשה גם הצבעה לרשימת כחול לבן, ולא כך פני הדברים, נהפוך הוא", כתבו אנשי כחול לבן.

היום בתגובה ענו במפלגת העבודה כי הם דוחים את הבקשה להסיר את תמונותיו של בני גנץ משלטי חוצות ופרסומי בחירות של המפלגה.  מהעבודה-גשר-מרצ נמסר בתגובה כי "איחוד המפלגות והסכם העודפים שנעשה עם כחול לבן, מהלכים אותם ניווט עמיר פרץ עם אורלי לוי וניצן הורוביץ, מעידים על נחישותו להביא למהפך בבחירות הקרובות ,נחישות גדולה יותר מאשר קיימת בכחול לבן שמבזבזת אנרגיה וזמן על שלטים. באופן מפתיע בכחול לבן בחרו לעתור דווקא נגד בת הברית היחידה שלהם. אנחנו ממשיכים לתמוך בגנץ ומסמנים את הכיוון של ממשלה חדשה בראשותו עם קווי יסוד ביחד איתנו".

יו"ר העבודה-גשר-מרצ עמיר פרץ הגיב גם באופן אישי: "מקווה שאין גורם בכחול לבן שמעדיף את בנט, הרב רפי פרץ וסמוטריץ' על פני הצורך לעשות שינוי ממשי".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן