יהודה גליק בפניה לארדן: "תסתכל לי בעיניים, אני מהווה סכנה לציבור?"

חבר הכנסת לשעבר, שנעצר בשבוע שעבר בהר הבית ועוכב לחקירה, פונה לשר לביטחון פנים לעזרה. "זמן את מפקד המחוז ולבקש ממנו את המידע המופרך שעל בסיסו אני מושהה לחצי שנה מעלייה להר הבית, ולבטל את ההחלטה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/20 09:44 כח בשבט התשפ

יהודה גליק בפניה לארדן: "תסתכל לי בעיניים, אני מהווה סכנה לציבור?"
מתוך חשבון הטוויטר של יהודה גליק, צילום: צילום מסך

חבר הכנסת לשעבר מטעם הליכוד, יהודה גליק, פונה לחברו למפלגה גלעד ארדן, המשמש בתפקיד השר לביטחון פנים. "השר ארדן שלום. ביום שני צפוי מפקד מחוז ירושלים להודיע לי על החלטתו - להרחיק אותי מהר הבית לחצי שנה". גליק מכוון לאירוע בו נעצר בהר הבית מכיוון ש"הלך לאט". 

https://twitter.com/YehudahGlick/status/1231440787424055296

המשטרה זימנה את גליק לשימוע להרחקתו מהר הבית ביום שני הקרוב. בזימון נכתב כי ישנו "חשש ממשי כי בכוונת הנ"ל לבצע הסתה אשר תגרור הפס"ד בהר הבית". עוד צויין בזימון כי "על פי החומר הקיים בידי משטרת ישראל עולה חשש ממשי כי נוכחותו בהר הבית תעורר הפרות סדר חמורות".

בעקבות כך מבקש גליק מהשר ארדן להיפגש עם מפקד מחוז ירושלים, ולדרוש ממנו להבין איך המשטרה הגיעה למסקנה כי הוא מהווה מסית ושיבטל את החלטת המשטרה למנוע ממנו עלייה במשך חצי שנה. "כבוד השר, איני מבקש שתתערב בחקירה עצמה אך זו זכותך ואף חובתך לזמן את מפקד המחוז ולבקש ממנו את המידע המופרך שעל בסיסו אני מהווה סכנה לציבור. ראה איך נהגו לאחרונה השרים בנט ואוחנה כשהבהירו שהם אינם חותמת גומי. השר ארדן, ברגע מבחן זה עליך להודיע למפקד המחוז, עוד היום, כי החלטתו אינה צודקת ואינה ראויה ועליה להתבטל מיד".