לאחר מעצרו: משטרת ישראל פשטה באישון ליל על ביתו של גליק

לאחר שכבר שוחרר חבר הכנסת לשעבר ממעצר, הוא טוען לפשיטה לילית של המשטרה אמש בשעת לילה מאוחרת. הפשיטה נעשתה על מנת למצוא חומרי חקירה שגליק חשוד שהעלים לאחר המעצר שלשום במתחם הר הבית

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/20 07:24 כד בשבט התשפ

לאחר מעצרו: משטרת ישראל פשטה באישון ליל על ביתו של גליק
הפשיטה על ביתו של גליק, צילום: צילום מסך

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק חושף כי לקראת חצות אמש (ג') שוטרי משטרת ישראל הגיעו לביתו על מנת לחפש אחר מסמכים שגליק חשוד שהסתיר אותם. כזכור, גליק נעצר שלשום במתחם הר הבית לאחר שהלך "לאט מדי" במתחם הר הבית. גליק שוחרר לביתו כעבור מספר שעות, אך אמש, המשטרה הגיעה לביתו סמוך לשעה 23:30 וזאת במטרה למצוא מסמכים מתוך תיק החקירה, שחבר הכנסת חשוד כי העלים אותם. 

"שוטרי משטרת ישראל הגיעו אלי כעת הביתה בשעה 23:30 בלילה. הגיעו עם צו חיפוש והופכים את הבית" צייץ גליק בחשבון הטוויטר שלו. בתוך כך, בחדשות 12 נחשפה התכתבות בין חבר הכנסת לשר לביטחון פנים גלעד ארדן. ארדן כתב לגליק :"תשתדל שלא יהיה 'שמח' סביב הביקור" וגליק ענה "מבחינתי יהיה בפרופיל נמוך". ארדן השיב "בסדר גמור, אני אדבר עם המשטרה". 

לאחר המעצר כתב גליק לארדן: "בושה וחרפה. ברגע שהאורחים עזבו – השוטרים עצרו אותי". ארדן השיב לו: "עצרו? מה הכוונה? איפה אתה עכשיו?", וגליק הסביר: "אני עצור בהר הבית עם אזיקים לעיני כל הערבים".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן