ארדן נפגש עם חברי קונגרס: עזרו לנו מול החרם הכלכלי על יו"ש"

השר לביטחון פנים אירח לביקור שני חברי קונגרס רפובליקנים, וביקש מהם סיוע בהתמודדות ישראל עם החרם הכלכלי שקרא האו"ם להחיל על העסקים ביהודה ושומרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/20 17:51 כג בשבט התשפ

ארדן נפגש עם חברי קונגרס: עזרו לנו מול החרם הכלכלי על יו"ש"
ארדן ואורחיו, צילום: יח"צ

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, נפגש היום (ג') את חברי הקונגרס הרפובלינקים ג'ים ג'ורדן ומייק ג'ונסון, הפועלים למען קידום וחיזוק יחסי ישראל-ארה"ב. הפגישה, שהתקיימה בישוב פסגות התקיימה בין השלושה על מנות להחדיר את המסר בדבר חשיבות תפילה שיוויונית לבני כל הדתות בהר הבית, כחלק מתכנית המאה. חברי הקונגרס אשר ביקרו הבוקר ביקור ממושך בהר הבית שיבחו את פעילות המשטרה בהר. 

ארדן הציע לאורחיו להשתמש בחקיקה הקיימת בארה"ב, במטרה להגן ולמנוע פגיעה או החרמה באירופה של חברות הפועלות באזור יו"ש (מי שיחרים - יוחרם). השר הציע לחברי הקונגרס ליזום השקעות כספיות אמריקאיות באזורי התעשייה ביו"ש, שם עובדים יחד  ישראלים ופלשתינים במטרה לחזק את הדו קיום ולהוכיח לאו״ם שההפליה שהוא נוקט כנגד ישראל- תיכשל.

כמו כן, השר ארדן שוחח עם חברי הקונגרס על קידום צעדים חדשים כנגד ה״רשימה השחורה״ שפרסמה מועצת זכויות האדם של האו״ם וכנגד תנועת ה - BDS והאנטישמיות החדשה. במהלך הפגישה ביקש השר לביטחון פנים מחברי הקונגרס לפעול לקיצוץ משמעותי בתקציב שמעבירה ארה"ב לאו"ם, עד שמועצת זכויות האדם תבטל את "הרשימה השחורה" המפלה.