הותר לפרסום: דין שושני וסתיו הררי הם הזוג שטבע במעלית

דין שושני וסתיו הררי, אלו בני הזוג שטבעו למוות במעלית בתל אביב. בן דודו של דין ספד לו "פרח טהור שאלוקים החליט שהוא רוצה ליהנות מנוכחותו בגן עדן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/20 09:55 ח בטבת התשפ

הותר לפרסום: דין שושני וסתיו הררי הם הזוג שטבע במעלית
הצפה בישראל. ארכיון, צילום: אדי ישראל, פלאש 90

שמות בני הזוג שטבעו אמש למוות במעלית בשכונת התקווה בתל אביב הותר לפרסום: שני הצעירים שטבעו למוות ה הם דין שושני וסתיו הררי. השניים, בני 25 במותם, היו בני זוג וייקברו זה לצד זה בהלוויה משותפת. "בצער רב וביגון קודר אני מבשר על מותו של בן דודי האהוב דין שושני, בשר מבשרי, אהוב לבי, שנהרג באסון המעלית בשכונת התקווה", ספד בן דודו של דין בחשבון הפייסבוק שלו. 

"פרח טהור שאלוהים החליט שהוא רוצה ליהנות מנוכחותו בגן עדן. אוהב אותך בן דודי האהוב. אמשיך לשאת את שמך בגאווה ובאהבה כי זה מה שהיית, גוש אהבה ומושא לגאווה. נוח בשלום אהוב שלנו. אוהב אותך לנצח". הוסיף בן דודו.

כזכור, המעלית בה שהה הזוג הוצפה במים, וכך בני הזוג שהיו בפנים מצאו עצמם טובעים למוות ללא אפשרות חילוץ מצידם. לאחר שחולצו על ידי צוותי הכבאות, פונו לבית החולים במצב אנוש, שם גם נקבע מותם. לדברי מד"א, המרתף בבניין ברחוב הוצף במים, וצוללני כיבוי האש במקום ערכו משך שעות ארוכות סריקות בחיפוש אחר האישה שנלכדה במקום, כאשר הגבר שנפטר חולץ קודם לכן..