טרגדיה בכביש 443: ציפי ונועם התינוקת נהרגו בתאונה הקשה

הבן איתי נפצע באורח אנוש ונאבק על חייו, האב אפרים נפצע באורח קשה. במשטרה מעריכים כי הנהג הפוגע נסע במהירות מופרזת. ראש מועצת בנימין: "אנו מחזקים את המשפחה היקרה ותושבי היישוב נווה צוף ומתפללים להחלמתם של שאר הפצועים״

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/19 07:30 ג בכסלו התשפ

טרגדיה בכביש 443: ציפי ונועם התינוקת נהרגו בתאונה הקשה
האם ציפי, האב אפרים והבת נועם רחל, צילום: ללא

בתאונה קשה שקרתה הלילה בצומת גבעת זאב בכביש 443 נהרגו תושבות הישוב נווה צוף, ציפי רימל  (34) וביתה התינוקת נועם רחל. בתאונה נפצעו האב אפרים באורח קשה והבן איתי (12) באורח אנוש. צוות מד"א פינה את האם וביתה לבתי החולים הדסה הר הצופים ושערי צדק שבירושלים, תוך ביצוע פעולות החייאה, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותן. צעיר בן 18 שישב ברכב אחר נפצע בתאונה באורח בינוני עד קשה.

הלוויה תצא בשעה 14:00 מרחבת בית הכנסת בישוב נוה צוף, לבית העלמין ביישוב.

חקירת המשטרה העלתה כי רכב שנסע בפראות פגע מאחור ברכב של משפחת רימל ובעוד ארבעה כלי רכב. במשטרת מחוז ירושלים אמרו כי "עולה החשד שהרכב הפוגע נסע במהירות גבוהה מהמותר בקטע כביש זה".

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אשר שהה הלילה בבית החולים בירושלים עם פצועי המשפחה: ״בוקר קשה לתושבי מטה בנימין. התבשרנו הלילה על התאונה הקשה בצומת גבעת זאב בה נהרגו ציפי ונועם רחל ז''ל למשפחת רימל, מעמודי התווך של היישוב נווה צוף. בשעה קשה זו אנו מחזקים את המשפחה היקרה ותושבי היישוב נווה צוף ומתפללים להחלמתם של שאר הפצועים״. מיד עם היוודע האסון, גורמי המקצוע במועצה מלווים את המשפחה ביחד עם צוות החירום היישובי בנווה צוף.

יישוב נווה צוף השתתפו בצער המשפחה שנהרסה: "משפחת רימל הם משפחה ותיקה ביישוב ואהובה על כל מכריה. ציפי אישיות מדהימה, מלאת אהבה, מאור פנים ואכפתיות לכל אדם. מעורבת מאוד בקהילה. עבדה בהוראה כמורה לאנגלית בבית הספר בישוב, שני בני הזוג היו בעבר רכזי נוער בישוב, ושליחים בקהילה היהודית בשיקגו. בתם הקטנה נועם רחל שנולדה לפני שלושה שבועות מילאה את המשפחה בשמחה. האסון בלתי נתפס, מדובר במשפחה מלאת חסד ועשיה. בית הישוב כולו אבל, ומחזק את המשפחה. אנו מבקשים להתפלל ולהרבות בחסד היום לרפואתם של אב המשפחה אפרים צבי משה והבן איתי יעקב בן צפורה שנפצעו בתאונה".

אפרים, אב המשפחה הוא רכז מחוז ירושלים בתנועת עזרא. שאול דה מלאך, מזכ"ל התנועה סיפר כי "אפרים נכנס לתפקידו בתנועה לפני מספר חודשים והביא איתו הרבה מאוד שמחת חיים וחדוות עשייה לתפקיד. רק לפני כשלושה שבועות שמחנו וחגגנו איתם את הולדת ביתם נועם רחל, בשמחה גדולה בתנועה, וכעת אנו מזועזעים לשמוע על התאונה המחרידה שבה ציפי ונועם רחל מצאו את מותן. אנו מתפללים כולנו לרפואתם של אפרים ובנו איתי".