סמוטריץ: "האמון בהתנהלות המשטרה בתיקי נתניהו - מתחת לאפס"

שר התחבורה תוקף את התנהלות גורמי האכיפה בתיקי נתניהו ומציע להקים ועדת חקירה שתחקור את התנהלותם. זאת על רקע הפרסומים לפיהם המשטרה והפרקליטות הפעילו לחץ בדרכים פסולות על עד המדינה ניר חפץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/19 10:23 ז בחשון התשפ

סמוטריץ: "האמון בהתנהלות המשטרה בתיקי נתניהו - מתחת לאפס"
שר התחבורה, סמוטריץ', צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

יו"ר האיחוד הלאומי שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', מגיב  על הפרסומים של עמית סגל: "אציע לממשלה להקים ועדת חקירה חיצונית בלתי תלויה לבירור התנהלות גורמי החקירה"

אתמול פרסם סגל בחדשות 12 תמלילים מחקירותיו של עד המדינה ניר חפץ, ובהם נראה כי חפץ סותר את דבריו ועדויותיו, ואף נרמז כי חלקים מעדותו נאמרו בעקבות לחץ מצד המשטרה והפרקליטות. כתבתו של סגל עוררה הדים ברשתות החברתיות ושר התחבורה סמוטריץ תקף בחשבון הטוויטר שלו את התנהחות המשטרה והפרקליטות: 

"הפרסומים על חקירת המקורבת לניר חפץ ועל ניסיונות ההסתרה שלהם מורידים את האמון בהתנהלות המשטרה בתיקי נתניהו אל מתחת לאפס. חקירות מסוג זה, המתנהלות תוך עינוי פיזי ונפשי לנחקרים, מקובלות במשטרים טוטליטאריים אפלים ולא במדינות דמוקרטיות. נסיון ההסתרה השערוריתי, בבהלה ובפאניקה מצד גורמי האכיפה, הופכת את התנהלות הפרקליטות למחשידה וחמורה שבעתיים.

אני דורש מהיועץ המשפטי לממשלה להסיר לאלתר את הסתרת המידע כדי שנוכל לוודא שחקירות ראש הממשלה התנהלו מתוך מגמה לבירור האמת ולא חלילה להפך.

אציע לממשלה להקים ועדת חקירה חיצונית בלתי תלויה לבירור התנהלות גורמי החקירה בתיקי ראש הממשלה."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן