"הטרלול הליברלי ניצח". תגובות לביטול המופע של הרב פירר

במפלגת האיחוד הלאומי הגיבו לביטול מופע ההצדעה לעמותת הרב פירר: "כל אחת ואחד מאזרחי המדינה צריך לחוש היום בושה וכלימה על ביזוי גומל חסד ענק". שר החינוך פרץ: "תמצית הצדקנות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/11/19 20:29 ו בחשון התשפ

"הטרלול הליברלי ניצח". תגובות לביטול המופע של הרב פירר
שלמה ארצי. מופע ההצדעה בוטל, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מפלגת האיחוד הלאומי זועמת על ביטול מופע ההצדעה לעמותת 'עזרה למרפא' של הרב אלימלך פירר, שבוטל לאחר המתקפות על קיומו ללא הופעות של נשים. המופע אמור היה להתקיים כמחווה לזמר שלמה ארצי, בהשתתפות זמרים רבים.

בהודעת האיחוד הלאומי נאמר: "הטרלול הליברלי ניצח. ביטול ערב ההתרמה למפעל החסד האדיר של הרב פירר הוא נקודת שפל בחברה הישראלית.

"כל אחת ואחד מאזרחי המדינה צריך לחוש היום בושה וכלימה על ביזוי גומל חסד ענק, שהציל ממוות מאות אלפים ללא שום הבדל, ושכל חטאו הוא אורח חיים של אדם דתי הפועל על פי ההלכה היהודית.
אנחנו מתביישים".

שר החינוך הרב רפי פרץ כתב: "ביטול מופעה ההתרמה של הרב פירר הוא תמצית הצדקנות. אדם שסייע ותרם כל כך הרבה למען חולים וחולות בישראל עובר מכבש תקשורתי וקמפיין נגד המופע לכבודו, וכל זה בגלל אורחות חייו. הדבר האלמנטרי והבסיסי שכל אחד ואחת יכולים לעשות כעת זה לתרום לעמותה ״עזרה למרפא״.

ארגון בצלמו על ביטול המופע: "הטרור של סותמי הפיות ניצח. כן מפלגת האנשים שבטוחים שרק הם צודקים ומי שלא יסתמו לו את הפה. ניצח. מדובר אמנם בקומץ קטן אך קולני ששולט באקדמיה ובתקשורת.
בפועל העם כולו מוקיע וסולד מהם ותומך ברב פירר ובאפשרות של אנשים לחיות באורח חיים דתי. 
ארגון בצלמו יפעל בכל הכוח נגד סתימת פיות".

סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה: "ביטול ערב ההתרמה של הרב פירר, יירשם לדיראון עולם כאחת השעות החשוכות של הפמיניזם בישראל. הפיכת הרעיון המבורך של העצמת נשים לקרדום שנועד להרוס את חומת האחדות והערבות ההדדית של עם ישראל, הנו חטא בל יכופר כלפי העם ובראש ובראשונה כלפי הנשים באשר הן.
כשם שנטורי קרתא לא הכניעו את התנועה הציונית כך הפמיניסטיות הרדיקלית לא תנצח את עם ישראל".