אביו של דביר שורק ז"ל: "מקווה שהוא עלה השמימה ולא הספיק לראות את פרצוף הרשע"

יואב שורק, אביו של החייל שנדקר למוות: "אני מקווה שזה קרה כמו שאני מדמיין את זה. הוא הלך לתומו, הותקף מאחור, לא הספיק לראות את הפרצוף של הרשע בעיניים ועלה בטהרה. אני מקווה שהוא עלה השמימה לא מתוך מאבק שנכשל בסופו של דבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/19 11:17 ח באב התשעט

אביו של דביר שורק ז"ל: "מקווה שהוא עלה השמימה ולא הספיק לראות את פרצוף הרשע"
יואב שורק מחוץ לביתו שבעפרה, צילום: פלאש 90

יואב שורק, אביו של החייל שנדקר למוות דביר יהודה שורק יצא אל התקשורת הבוקר (ו') ואמר כי הוא  מקווה שהרצח קרה כמו שהוא מדמיין את זה. "הוא הלך לתומו, הותקף מאחור, לא הספיק לראות את הפרצוף של הרשע בעיניים ועלה בטהרה. אני מקווה שהוא עלה השמימה לא מתוך מאבק שנכשל בסופו של דבר".

יואב שורק מחוץ לביתו שבעפרה

יואב שורק מחוץ לביתו שבעפרהצילום: פלאש 90

שורק התייחס לתגובה של ראש הממשלה בנימין נתניהו אתמול לרצח ואמר: "לא אוהב את הקשר בין הפיגוע להסדרת ישובים ותגובות ציוניות הולמות. הקורבנות לא צריכה להוביל, הטרגדיה היא לא מנוף".

אתמול בלילה הגיעו אלפים לישוב עפרה כדי ללוות את דביר שורק בדרכו האחרונה. גופתו של דביר התגלתה לפנות בוקר בצד הכביש בין אפרת למגדל עוז כשהיא דקורה בסכין. דביר הוא בן היישוב עפרה שלמד בישיבת ההסדר אור תורה מחניים במגדל עז,בגוש עציון. לפי ההערכות, המחבלים הגיעו במכונית וברחו לאחד הכפרים באזור. כוחות הביטחון במרדף אחר המחבל. מצה"ל נמסר כי דביר ז"ל הועלה לאחר מותו מדרגת טוראי לדרגת רב-טוראי.