נתניהו: "לא יודע איפה צהלו יותר כשירו על ראש הממשלה, בעזה או אצל לפיד וגנץ"

ראש הממשלה התייחס בדיון על חוק המצלמות לאזעקה אמש באשדוד שבעקבותיה נאלץ לרדת מהבמה: "בושה וחרפה". ח"כ איימן עודה התעמת עם ראש הממשלה והורחק. צפו בתיעוד מהדיון

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/19 12:37 יא באלול התשעט

נתניהו: "לא יודע איפה צהלו יותר כשירו על ראש הממשלה, בעזה או אצל לפיד וגנץ"
גנץ ולפיד. צהלו?, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ד') בדיון במליאת הכנסת על חוק המצלמות הגיב נתניהו על מה שאירע אמש באשדוד כאשר נאלץ לרדת מהבמה כשנשמעה אזעקת צבע אדום. "שמעתי את צהלות השמחה של לפיד וגנץ אחרי אשדוד. אני לא יודע איפה שמחו יותר כשירו על ראש הממשלה מעזה - בעזה או אצל לפיד וגנץ? דיברתי עם האזרחים בקור רוח, אמרתי להם להתפנות, אבל שמחה כזאת אצל לפיד וגנץ היא פשוט בושה וחרפה".

לאחר שירד נתניהו מהבמה ניגש אליו ח"כ איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת, וקירב מצלמה לפניו כשהוא אומר לו: "זה רק לסטורי", בתגובה הותקף על ידי ח"כ מיקי זהר, ולאחר מכן הוצא עודה מהאולם.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כתב בטוויטר בתגובה לאירוע: "התנהגותו הביריונית של חבר הכנסת איימן עודה במליאת הכנסת, תוך איום פיזי על ראש הממשלה, היא מבישה ומבזה. לא אתן יד להתנהלות כזו בכנסת ישראל".

נתניהו הוסיף הבטחה נוספת בנוגע להתיישבות ביהודה ושומרון: "ביום ראשון אני מתכוון לעשות צעד נוסף ולהביא להחלטת הממשלה את הסדרת היישוב מבואות יריחו. זה צעד המשך להחלת הריבונות. זה מה שנכון לעשות וזה מה שצריך לעשות וזה מה שהעם רוצה שנעשה".

בהמשך אמר ראש הממשלה, בהתייחס לחוק המצלמות, כי "אין שום סיבה להתנגדות לחוק המצלמות, זולת הניסיון להגן על הזיופים. לא מפתיע שכחולבן גנץ לפיד וחבריהם, מתנגדים כי עודה וטיבי הבטיחו לתמוך בהם".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן