"האו"ם ימשיך בהכרזות, אנחנו נמשיך לבנות"

במבואות יריחו התקיים טקס הנחת אבן פינה לשכונה חדשה, במעמד ח"כים ואישי ציבור. סגן השר בן דהן: "למקום הזה חשיבות בעצירת התפשטות של התיישבות ערבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/17 21:36 ו בטבת התשעח

"האו"ם ימשיך בהכרזות, אנחנו נמשיך לבנות"
טקס הנחת אבן פינה לשכונה חדשה במבואות יריחו, צילום: דוברות סגן שר הביטחון

טקס הנחת אבן פינה לשכונה חדשה ביישוב מבואות יריחו התקיים ביום חמישי האחרון במעמד סגן שר הביטחון ח"כ הרב אלי בן דהן, ובהשתתפות ח"כ בצלאל סמוטריץ', ח"כ מוטי יוגב, ראש מועצת בקעת הירדן דוד אלחייאני, יו"ר מועצת יש"ע חננאל דוראני, מזכיר היישוב אליהו עטיה.

במעמד הטקס, בישר סגן השר בן דהן לתושבים, כי בימים האחרונים ניתנה הרשאה לתקציב של 250 אלף שקלים לטובת סלילת דרך ביטחונית סביב היישוב, שצפויה להגביר את הבטיחות של תושבי האזור. כמו כן, סגן השר אמר כי הוא פועל לקדם את התב"ע של מבואות יריחו, ולשם כך מבקש מהמועצה האזורית לזרז את הכנת התכניות.

"למבואות יריחו יש חשיבות בעצירת התפשטות של התיישבות ערבית בשטחי ארץ ישראל השלמה", המשיך סגן השר, ואמר כי אין זה מקרה שהטקס נערך באותה השעה שבה נערכת הצבעה באו"ם נגד הכרזתו של טראמפ שהכירה בירושלים כבירת ישראל. 

"הקב"ה מגלגל כך שבדיוק בשעה הזאת אמור להתקיים דיון באו"ם, דיון שבו אומות העולם לצערנו הרב, הרוב המוחלט באופן אוטומטי יכריזו שירושלים איננה קשורה לעם היהודי וירושלים איננה הבירה של עם ישראל ואנחנו כאן במקום הזה נאמר לאו"ם אתם יכולים להמשיך בהכרזות שלכם אנחנו בעז"ה נמשיך לבנות ונמשיך להודיע לעולם כולו כמו שאמר רבינו הרב צבי יהודה 'חזרנו לארצנו כדי לא לעזוב אותה עוד לעולם אמן'".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן