סמוטריץ' מגיב לניצן הורוביץ: "אתה תמשיך לרטון, הרב אליהו ימשיך לעשות"

שר התחבורה הגיב לדבריו של יו"ר מרצ, שכינה את רבה של צפת "גזען שיש לו תפקיד", ואמר: "של נעליך מעל רגליך לפני שאתה מעז לומר מילה על הרב שמואל אליהו". הרב פרץ: "רדיפה נגד כל מה שמריח מיהדות וממסורת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/19 15:31 כד באב התשעט

סמוטריץ' מגיב לניצן הורוביץ: "אתה תמשיך לרטון, הרב אליהו ימשיך לעשות"
הרב שמואל אליהו, צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90

יו"ר האיחוד הלאומי, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', התייחס אחר הצהריים לדבריו של יו"ר מרצ ניצן הורוביץ, שאמר על הרב שמואל אליהו כי "הוא לא סתם גזען. הוא גזען שיש לו תפקיד".

"של נעליך מעל רגליך לפני שאתה מעז לומר מילה על הרב שמואל אליהו". כתב סמוטריץ'. "הרב שמואל הוא "גדול וגיבור" גדול בתורה וגיבור בעבודתו המופלאה בתחומים רבים.

"ואיך אומרים בקמפיין שלכם? להיות גדול הלוחמים נגד אלימות מינית בלי פחד, זה הרב שמואל, זה אומץ!", הוסיף שר התחבורה בהתייחסו לתמיכת הרב אליהו בנפגעות הרב עזרא שינברג .

ילחם בהדתה. השאלה אישו הדתה. סמוטריץ

השר סמוטריץ'צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

עוד כתב: "‏וכן, גם להילחם על שלמות הארץ והעם היהודי זה אומץ. גם לומר את האמת כשהיא לא הכי פופולרית זה אומץ. וגם להקים איגוד רבנים שעוסק בקירוב לבבות בין כל חלקי העם, דתיים וחילוניים, זה אומץ.

"אתה אמיץ בפייסבוק. הוא אמיץ בחיים. לכן אתה וחבריך תמשיכו לרטון, והוא ואנחנו נמשיך לעשות. באומץ. ‏והאמת, אם היית מכיר אותו והיה לך אומץ להודות על האמת היית אומר אותו דבר וחוזר בך. אבל אתה חי מסטיגמות ואין לך אומץ אפילו לפגוש אותו אחד על אחד ולהקשיב. ההפסד כולו שלך".

שר החינוך הרב רפי פרץ הגיב גם הוא על הקמפיין של המחנה הדמוקרט נגד הרב שמואל אליהו: "הרב שמואל אליהו הוא תלמיד חכם, אוהב ישראל אמיתי, וכל הקמפיין נגדו הוא פגיעה בציונות הדתית ובדרכה. ‏יש כאן רדיפה נגד כל מה שמריח מיהדות וממסורת. ‏כל ניסיון לגרוף רווח פוליטי על ידי העמקת השסע ראוי לגינוי בכל תוקף".

בפורום רבנים במילואים הגיבו: "בזמן שמר הורביץ וחבריו מחזקים את רב-המחבלים אבו מאזן ברמאללה, הרב שמואל אליהו מנחם אבלים בבית משפחת רינה שנרב הי"ד בלוד, אשר נרצחה על ידי הפרטנרים של מרצ לשלום, ומבקר את אביה ואחיה הפצועים בבית החולים.
תרומתו האדירה והיומיומית של הרב אליהו לעם ישראל ולחיילי צה''ל בקירוב לבבות ראויה להילמד היטב על ידי מר הורביץ."

צילום: צילום מסך

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן