שרה נתניהו לשופט: "סבלתי מספיק"

רעיית ראש הממשלה הודתה בבית המשפט בעבירה פלילית בתיק המעונות, על פי הסדר הטיעון עליו חתמה. בית המשפט קיבל את הסדר הטיעון והרשיע אותה. פרקליטה: "דמה של מרשתי נשפך בחוצות. שכחו שהיא אם ורעיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/19 11:41 יג בסיון התשעט

שרה נתניהו לשופט: "סבלתי מספיק"
שרה נתניהו מגיעה לבית המשפט, הבוקר, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הודתה בפלילים. רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הודתה הבוקר (א') בבית משפט השלום בירושלים, בעבירה פלילית במסגרת תיק המעונות. כזכור, עם נתניהו נחתם הסדר טיעון, לפיו היא תשלם 55 אלף שקלים, וסעיף המרמה יימחק מכתב האישום, כמו כן סוכם בהסדר הטיעון כי נתניהו תודה בעבירה פלילית, על פיה הזמינה ארוחות למעון ראש הממשלה בשווי כ-175 אלף שקלים.

נציג הפרקליטות בדיון, עו"ד ארז פדן, אמר בבית המשפט כי "כמו בכל הסדר טיעון כל צד עושה ויתורים, לעיתים ויתורים לא קלים, בשים לב את הבנתו את התיק ואת הסיכויים והסיכונים בניהול התיק. בנקודת המבט של המאשימה נעשו על ידינו ויתורים משמעותיים וניתן להניח שכך גם חשה ההגנה. בסופו של דבר הויתורים ההדדיים אפשרו את הגשת הסדר הטיעון שלטעמנו הוא מאוזן".

עו"ד יוסי כהן, המקורב לראש הממשלה ורעייתו ומייצג את שרה נתניהו, אמר בדיון: "לגבי העונש - אני אתקשה אפילו אם אעמוד פה שעות לומר לאדוני מה אני חשתי בקשר לעונש הלא כתוב שקיבלה מרשתי. זה מסוג העונשים החמורים הקשים והכאובים, שאדם שאני מכיר קיבל. זה עונש שהוא עונש כבד מנשוא. עונש בלתי אנושי. זפת נשפך על ראשה והיא גולגלה בנוצות".

כהן הוסיף ואמר כי דמה של שרה נתניהו נשפך: "מהרגע שבו נפתחה החקירה החל מסע הדלפות אדיר, זדוניות ומכפישות. דמה של מרשתי נשפך בחוצות. שכחו שהיא אם ורעיה. תהליך הדמוניזציה היה חסר תקדים. אף אדם סביר לא היה עובר זאת. הגברת הזו עשויה מפלדה מיוחדת".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן